ترزا می: از سر گیری زندگی طبیعی، بهترین پاسخ به اقدامات تروریستی

  • 03 فروردین 1396 - 20:43
ترزا می: از سر گیری زندگی طبیعی، بهترین پاسخ به اقدامات تروریستی

ترزا می، نخست وزیر بریتانیا روز پنجشنبه ۲۳ مارس / سوم فروردین در مجلس عوام این کشور حاضر شد و گزارشی از حمله مرگبار لندن و تحولات پس از آن ارائه داد.

به گزارش یورو نیوز، او با تاکید بر اینکه کشورش در مقابل اقدامات تروریستی تسلیم نمی شود، گفت: «امروز فرای این دیوارها، زندگی بار دیگر در این شهر و در سراسر کشور از سر گرفته شده است. میلیون ها نفر زندگی عادی را آغاز کردند. خیابانها بار دیگر پر جنب و جوش و ادارات شلوغ هستند. کافه بارها شلوغ هستند. هم اکنون که با شما صحبت می کنم، میلیون ها نفر با قطار و هواپیما در حال سفر به لندن هستند تا عظمت این شهر بزرگ را ببینند. این واکنش آنها بوده است. عادی سازی زندگی بهترین پاسخ به تروریسم است.»

خانم می ضمن سپاسگزاری از ابراز همبستگی دولتمردان و شهروندان دیگر کشورها با بریتانیا، تاکید کرد که تحقیقات درباره این حمله همچنان ادامه دارد. او گفت مهاجم به مکانی حمله کرد که مردمی از تمام فرهنگها و ملیتها در آن جمع می شوند. اگرچه این حمله ای به مردم آزاد بود اما نمی تواند روحیه مردم را ضعیف کند.

او ضمن ادای احترام به پلیس کشته شده در این حادثه افزود سه پلیس نیز مجروح شده اند که دو تن از آنها در شرایط بحرانی به سر می برند.

در نشست روز پنجشنبه مجلس عوام بریتانیا یک دقیقه سکوت نیز به یاد قربانیان این حادثه تروریستی برگزار شد.

دیدگاه