دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در شیراز

  • 26 شهریور 1400 - 11:33
دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو در محوطه پارکینگ مجتمع‌های مسکونی شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۳۱ جنت در تحقیقات فنی و پلیسی مطلع شدند سارق شب هنگام با یک خودرو ساینا مسروقه وارد مجتمع‌های مسکونی و اقدام به سرقت قطعات و محتویات خودرو‌های پارک شده می‌کند.
فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: ماموران با شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند یک سارق در حالی که در یک مجتمع مسکونی قصد سرقت محتویات یک خودرو داشت را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.
سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شیراز اقرار کرد، عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد زیادی باطری، پنل ضبط، کنسول، کپسول آتش‌نشانی، چادر‌های مسافرتی، مدارک شناسایی و لوازم جانبی رایانه مسروقه کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک مالخر نیز دستگیر و به همراه سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
وی به شهروندان توصیه کرد: چنانچه در سال گذشته و در ۶ ماهه اول سال جاری قطعات و محتویات خودرو آنان مورد سرقت قرار گرفته و تاکنون کشف نشده است جهت پیگیری به کلانتری ۳۱ جنت واقع در شیراز- شهرک والفجر- بلوار فجر شمالی مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

دیدگاه