تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

آموزش و پرورش:‌ دانش‌آموزان فارس، سال تحصیلی را مجازی شروع می‌کنند

  • 23 شهریور 1400 - 9:02
آموزش و پرورش:‌ دانش‌آموزان فارس، سال تحصیلی را مجازی شروع می‌کنند

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: تداوم آموزش مجازی تصمیمی است که تا این لحظه برای بازگشایی مدارس در مهرماه گرفته شده و با شروع سال تحصیلی جدید در سایه کرونا، پیش‌بینی می‌شود که کلاس‌های درسی به صورت مجازی برگزار شود.

حمیدرضا شعبانی دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس، تابع نظر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و تا این لحظه با توجه به شرایط بیماری کووید ۱۹، مدارس در شروع سال تحصیلی به صورت مجازی برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، ادامه داد:  با توجه به وضعیت نامعلوم بیماری کووید ۱۹ در استان فارس سعی شده که هم آمادگی فیزیکی مدارس را برای حضور دانش آموزان فراهم کنیم و هم شرایط مطلوبی را برای ارائه آموزش مجازی مهیا کنیم.
شعبانی اضافه کرد: واکسیناسیون فرهنگیان از ابتدای مردادماه آغاز شده است و درصدد هستیم که تا پایان شهریور تمامی فرهنگیان دو دز واکسن کرونا را دریافت کنند تا بتوانند سال تحصیلی جدید را با آرامش و بدون دغدغه آغاز کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، بیان داشت: با توجه به اینکه آموزش غیرحضوری مشکلات متعددی را برای آموزش و پرورش و دانش آموزان و خانواده آنها به دنبال داشته است، در نظر داریم که در سال تحصیلی جدید در صورتی که شیوع بیماری کووید ۱۹ کاهش یابد و نگرانی خانواده ها کاسته شود با انجام تمهیدات کافی و رعایت کامل دستورالعمل‌ها و همچنین با نظر شورا و انجمن اولیا و مربیان هر آموزشگاه به صورت تدریجی کلاس‌ها در ادامه سال تحصیلی برای دانش‌آموزان به صورت حضوری هم برگزار شود.

دیدگاه