تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

ارم شیراز قهرمان فوتسال برتر بانوان فارس شد

  • 08 مرداد 1400 - 14:35
ارم شیراز قهرمان فوتسال برتر بانوان فارس شد

رقابت‌های فوتسال برتر بانوان فارس با قهرمانی تیم ارم شیراز در شهرستان نی ریز استان فارس  پایان یافت، استقلال شیراز نایب قهرمان شد.

نایب رییس هیات فوتبال فارس روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله نهایی این بازی‌ها که امروز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، تیم‌های استقلال و ارم شیراز به مصاف هم رفتند.

خاتون طهمورثی ادامه داد: تیم ارم شیراز به مربیگری نجمه برزگر در فینال این رقابت ها با نتیجه هفت بر یک از سد تیم استقلال  شیراز گذشت و جام قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم استقلال هم به مربیگری راحله رفیعی به نایب قهرمانی بسنده کرد تا هر ۲ تیم جواز شرکت در رقابت های زیرگروه لیگ دسته سوم کشور را کسب کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در در دیدار رده بندی نیز تیم ستارگان پردیس کازرون با نتیجه پنج بر چهار از سد تیم کاروتک شیراز گذشت و بر سکوی سوم ایستاد.

طهمورثی بیان داشت:  بهاره رستم پور از تیم ارم شیراز با زدن ۱۲ گل عنوان خانم گل این بازی ها را به خود اختصاص داد، دینا قربانی از تیم ستارگان کازرون پدیده این بازی‌ها معرفی شد و تیم نی ریز هم جام اخلاق گرفت.

ماهور نی ریز، استقلال، سبحان، کاروتک  و ارم از شیراز، پرسپولیس مرودشت، بنارویه لارستان و ستارگان پردیس کازرون ۹ تیم شرکت کننده در این رقابت ها بودند که در ۲ گروه با هم به رقابت پرداختند.

دیدگاه