بانوان مچ انداز فارس مدال‌های کشوری به دست آوردند

  • 02 مرداد 1400 - 12:11
بانوان مچ انداز فارس مدال‌های کشوری به دست آوردند

بانوان مچ انداز استان فارس در رقابت های کشوری که در شهر سرعین استان اردبیل برگزار شد چندین مدال رنگارنگ به دست آوردند.

نایب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس پنجشنبه به ایرنا گفت : سیده پریا موسوی در وزن به اضافه ۷۰ کیلو گرم جوانان مدال نقره چپ دست و راست دست به خود اختصاص داد، فاطمه سلطانی مطلق در رده سنی امید و در همین وزن نشان نقره چپ دست و راست گرفت  و راضیه آشوری هم نشان طلا راست دست و چپ دست را بر گردن آویخت.

فرزانه کریمی ادامه داد: همچنین سحر حیدر زاده در وزن  ۶۰ کیلوگرم در دست راست مدال طلا کسب کرد و در دست چپ هم مدال نقره گرفت، مریم پارسانیا در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم نیز مدال نقره دست چپ و راست را به خود اختصاص داد  .

وی اضافه کرد: در ده سنی بزرگسالان نیز زینب رجبی در وزن ۹۰ کیلوگرم مدال برنز در دست چپ گرفت ، طیبه فریدزادگان در وزن  ۸۰ کیلوگرم مدال  نقره در دست چپ و دست راست کسب کرد ، سولماز رحیمی در  وزن  به اصافه ۹۰ کیلو گرم  مدال نقره در دست چپ و دست راست به خود اختصاص داد و شهلا مرادی هم در رده وزن  ۷۰ کیلوگرم مدال برنز در  دست راست کسب کرد.

در پایان چهارمین دوره رقابت‌های مچ اندازی بانوان کشور که در سرعین اردبیل برگزار شد، تیم های تهران، فارس و گلستان هر کدام ۲ عنوان قهرمانی تیمی را به خود اختصاص دادند.

دیدگاه