استانداری فارس: تعطیلی پنجشنبه‌های ادارات از ۱۷ تیر اعمال می‌شود

  • 17 تیر 1400 - 0:38
استانداری فارس: تعطیلی پنجشنبه‌های ادارات از ۱۷ تیر اعمال می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز، از ۱۷ تیرماه جاری، ادارات و سازمان‌های دولتی استان در روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ تعطیل خواهند بود.

عبدالرضا قاسمپور شامگاه چهارشنبه در نشست مجازی با خبرنگاران تاکید کرد: این اقدام با استناد به مصوبه هیات وزیران صورت می‌گیرد.

معاون استاندار فارس همچنین گفت: تا پایان مردادماه، ساعات کاری تمامی ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی در استان فارس در طول ایام هفته از هفت صبح شروع می‌شود و تا ۱۳ خاتمه می‌یابد.

قاسمپور ادامه داد: این مصوبه از فردا پنجشنبه هفدهم مردادماه در سطح استان به اجرا در خواهد آمد و تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.

هیات وزیران چهارشنبه  ۱۶ تیرماه تصویب کرد: با توجه به کمبود برق در هفته جاری و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی، ادارات و سازمان های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه، در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

پیش از این ساعات کار ادارات دولتی، نهادها و موسسه‌های عمومی در ۱۹ شهرستان این استان از ۱۲ تیرماه تا آخر مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه (شنبه تا چهارشنبه) و ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه (پنجشنبه‌ها) اعلام شده بود.

استان فارس در تقسیمات کشوری ۳۶ شهرستان را در برمی‌گیرد. 

دیدگاه