نتیجه انتخابات شورای شهر شیراز پس از تجمیع آرا اعلام خواهد شد

  • 29 خرداد 1400 - 6:35
نتیجه انتخابات شورای شهر شیراز پس از تجمیع آرا اعلام خواهد شد

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز پس از تجمیع آرایی که به شکل دستی (آفلاین) اخذ شده با آرای الکترونیکی (آنلاین) اعلام خواهد شد.

سید احمد احمدی‌زاده، شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه در ساعت‌های ابتدایی آغاز رای گیری الکترونیکی مشکلاتی در سامانه ایجاد شد و رای گیری تا رفع مشکل به شکل دستی و در ادامه به شکل الکترونیکی انجام شد، لذا تجمیع آرا زمان اعلام نتایج را چند ساعت به تاخیر می‌اندازد.

تعرفه مورد نیاز برخی شهرستان‌ها به سرعت تامین شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره مواجه برخی شعب در شهرستان‌های استان با کمبود تعرفه گفت: به محض اعلام نیاز، تعرفه مورد نیاز این حوزه‌ها از جمله سپیدان، کوهچنار، رستم و بیضا تامین شد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزون بر سه میلیون و ۵۸۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات استان هستند و سه هزار و ۸۴۴ شعبه اخذ رأی به همین منظور پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از این تعداد واجدان شرایط رأی در استان فارس، ۸۰ هزار و ۴۳ نفر رای اولی هستند.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: از مجموع کل واجدین شرایط یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۵۹ نفر مربوط به شهرستان شیراز است و همچنین از این تعداد نیز ۲۶ هزار و ۸۶۰ نفر رای اولی هستند.

دیدگاه