پنجمین نمایشگاه «دست‌آفرین» در شیراز برپا شد

  • 22 اسفند 1399 - 14:37
پنجمین نمایشگاه «دست‌آفرین» در شیراز برپا شد

پنجمین نمایشگاه «دست‌آفرین» به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و با همکاری دفاتر تسهیلگری و خانه محلات در بوستان آزادی برپا شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز پنج‌شنبه ۲۱ اسفند در حاشیه برپایی پنجمین نمایشگاه «دست‌آفرین» بیان کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از بانوان توانمند شیرازی در تولید صنایع دستی و محصولات خانگی، در ۶۰ غرفه با حضور ۱۲۰ نفر از بانوان از محلات مختلف برپا شده است.

بتول معلم افزود: در این نمایشگاه، که از ۱۹ تا ۲۵ اسفند دایر است، بانوانی از محله‌های مختلف شیراز، شامل شهرک سعدی، بافت تاریخی، بلوار اتحاد، سهل‌آباد، کوشک میدان، کوزه گری، سنگ‌سیاه، گلشن، مهدی آباد و… دست‌ساخته‌های هنرمندانه خود را به معرض فروش گذاشته‌اند.

او خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نمایشگاه «دست‌آفرین» را به عنوان زمینه‌ای برای کمک به زنان توانمند و رونق اقتصاد محله، از طریق ایجاد زمینه فروش محصولات و دست‌ساخته‌ها فراهم می‌کند.

معلم عنوان کرد: مجموعه نمایشگاه‌های «دست‌آفرین» با ایجاد زمینه فروش محصول، پیامدهای مثبتی همچون تقویت اقتصادی خانواده‌ها، همچنین افزایش مشارکت مردمی به ویژه زنان در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، توانمندسازی و افزایش سطح اعتماد به نفس عمومی زنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
 
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از این نمایشگاه دیدن و با خرید محصولات، از بانوان شهرمان حمایت کنند.

دیدگاه