درخشش فارس در مسابقات ژیمناستیک جوانان ایران

  • 17 اسفند 1399 - 9:28
درخشش فارس در مسابقات ژیمناستیک جوانان ایران

مسئول کمیته هنری ژیمناستیک استان فارس گفت: ورزشکاران فارس با کسب ۲ مدال طلا در مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری کشور، خوش درخشیدند.

فریدون کوچکی گفت: در مسابقاتی که به مناسبت دهه مبارک فجر به‌صورت مجازی و با شرکت ۴۳ ورزشکار در ۶ وسیله ورزشی ژیمناستیک شامل زمینی، خرک حلقه، دارحلقه، پرش خرک، پارالل و بارفیکس برگزار شد، ورزشکاران از ۱۶ استان کردستان، مازندران، هرمزگان، لرستان، آذربایجان شرقی، قزوین، یزد، تهران، کرمان، البرز، فارس، مرکزی، اردبیل، خراسان شمالی و خراسان رضوی مورد قضاوت داوران بین‌المللی قرار گرفتند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هیئت ژیمناستیک فارس، کوچکی افزود: در این دوره از رقابت‌ها ناصر گلچین، داور برجسته استان فارسی نیز در کنار دیگر داوران کشور به بررسی ویدیوهای ارسالی پرداخت. 

کوچکی با بیان اینکه ورزشکاران استان فارس از سطح قابل قبولی در مسابقات ملی و بین‌المللی برخوردارند، ابراز امیدواری کرد شاهد مدال آوری بیشتر این قهرمانان در عرصه‌های مختلف باشیم. 

براساس این گزارش در مسابقات مذکور، محمدخالد شبانی از شهرستان نی‌ریز در حرکات زمینی و حسین قانع از شهرستان شیراز در رشته خرک زمینی موفق به کسب عنوان اول شدند.

گزارش روابط عمومی هیئت ژیمناستیک فارس حاکی است که دختران فارس نیز در مسابقه قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک(ایروژیم) در استان که به‌صورت مجازی در چهار گروه سنی با حضور شهرستان‌های شیراز، فسا، داراب و کازرون برگزار شد، درخشیدند. 

این مسابقات با حضور ۲۲ شرکت‌کننده در تالار ژیمناستیک استاد اعظمی شیراز با داوری ماریا قره‌چه و لیلا فیلی برگزار و گروه سنی ۹ تا ۱۱ سال ستایش حسین‌پور از شیراز، فرنیا مصلحی از فسا و مریم کیانی از داراب و  باران جعفری از کازرون، عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال نیز مقام اول به هستی آریان و پارمین جامعی هر دو از شیراز، دوم به تانیا رضایی و مهسا لطیف هر دو از شیراز و مقام سوم به مریم گنجی‌خواهان از داراب و آتنا حاجی وندی از شیراز رسید.

در گروه سنی ۱۵ سال به بالا نیز زینب مرتضوی از شیراز اول، نوشین حاتمی از کازرون دوم و شقایق عسکری از داراب و راضیه حاجی‌زاده از فسا مشترکا سوم شدند.

دیدگاه