برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی حدود ۴۵۰ پایگاه و مرکز در فارس

  • 10 اسفند 1399 - 9:36
برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی حدود ۴۵۰ پایگاه و مرکز در فارس

مدیرکل امداد فارس اعلام کرد که جشن نیکوکاری امسال در ۱۱۵ پایگاه امدادی و معابر و ۳۳۰ مرکز نیکوکاری و از طریق درگاه‌های اینترنتی برگزار می‌شود.

محمد بذرافشان ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار فارس در مناسبت‌های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

او با بیان اینکه امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از ۱۴ اسفند ماه جاری و با شعار ” عیدی برای همه” همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می‌شود، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس این آیین در ۱۱۵ پایگاه امدادی و معابر به همراه ۳۳۰ مرکز نیکوکاری استان برگزار می‌شود.

مدیرکل امداد فارس یادآور شد: سال گذشته با کمک مردم نوع دوست استان، مبلغ ۳۶۹ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

بذرافشان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال میزان کمک‌های مردمی رشدی ۲۰ درصدی داشته باشد، گفت: با توجه به زلزله اخیر سی‌سخت یکی از شهرهای استان کهکیلویه و بویر احمد، مقرر شده است تا در تمام شهرستان‌ها یک پایگاه ویژه برای جمع آوری کمک به هم وطنان آسیب دیده در این حادثه برپا شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس متذکر شد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه‌های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

دیدگاه