محدودیت ورود به شیراز تشدید شد

  • 20 بهمن 1399 - 17:22
محدودیت ورود به شیراز تشدید شد

جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز گفت: تشدید طرح ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شیراز، اجرایی شده است.

عبدالرسول حقیقی دوشنبه ۲۰ بهمن گفت: از امروز همه مبادی ورودی شیراز توسط پلیس راه نیروی انتظامی کنترل می‌شود و تحت هیچ شرایطی به خودروهای دارای پلاک غیربومی استان فارس، بدون برگ تردد از مراجع ذیصلاح که معرف ضرورت سفر باشد، اجازه ورود به این شهر داده نخواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، حقیقی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم و اصناف شریف شیراز در مدیریت بیماری کرونا در ماه‌های گذشته، از شیب ملایم صعودی بیماری در شهرستان شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: از مردم شریف انتظار می‌رود با حمایت خود از طرح محدودیت‌های تردد، مانع از اوج‌گیری مجدد بیماری و ورود شهر به پیک جدید آن در آستانه نوروز ۱۴۰۰ شوند.

حقیقی حفظ سلامت و آرامش شهروندان را از اولویت‌های ستاد شهرستان برشمرد و با اشاره به فشارهای اقتصادی که اصناف شریف شیراز در تعطیلی‌های طولانی مدت دوران کرونا متحمل شده‌اند یادآور شد: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم شریف شیراز و مسئولین، در اجرای طرح تشدید محدودیت‌ها، موفقیت نسبی شهرستان در مدیریت بیماری کرونا تداوم داشته باشد تا شاهد تعطیلی مجدد اصناف در ماه‌های منتهی به سال نو نباشیم.

او از عملکرد نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور در مدیریت شایسته مبادی ورودی در مدت اجرای طرح محدودیت های هوشمند قدردانی و بر جدیت هرچه تمامتر برای مقابله با ترددهای غیرضروری خودروهای غیر بومی و همچنین اعمال جرائم نقدی ۵۰۰ هزار تومانی در ماه‌های آتی تاکید کرد.

جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز با اشاره به گردشگرپذیری شیراز به ویژه در ایام نوروز، از امکان بازگشت دوباره شرایط به روزهای پیک بیماری و افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا ابراز نگرانی کرد و اعمال شدید محدودیت‌ها را تنها راه مقابله با ورود به پیک چهارم برشمرد.

دیدگاه