تجلیل از زنان رزمی‌کار در شیراز

  • 19 بهمن 1399 - 17:03
تجلیل از زنان رزمی‌کار در شیراز

آیین گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان رزمی‌کار از سوی انجمن ورزش‌های رزمی شهرستان شیراز برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز ۱۹ بهمن در مراسم تجلیل از بانوان رزمی‌کار این شهرستان، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، گفت: مقام زن و مادر در اسلام بسیار والاست و گرامیداشت این جایگاه، اهمیت بالایی دارد.

فرهنگ‌مهر با بیان اینکه همواره باید نسبت به حفظ جایگاه زنان در جامعه اسلامی کوشا بود، به حضور تاثیرگذار بانوان ورزشکار شیراز در عرصه ورزش‌های رزمی اشاره و تاکید کرد که پرورش و تربیت فرزندان سالم، قوی، باهوش و تاثیرگذار، توسط بانوان ورزشکار، دست یافتنی‌تر است.

خواست‌خدایی معاون امور بانوان اداره ورزش و جوانان شیراز نیز ضمن گرامیداشت میلاد مسعود حضرت فاطمه(س) و دهه فجر، گفت: امسال به دلیل شیوع همه گیری کرونا، نقش زنان بخ خصوص در عرصه پرستاری بسیار پررنگ‌تر، نمود و بروز داشت.

موسی‌زاده رئیس انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان شیراز نیز با تبریک روز زن و پاسداشت دهه فجر گفت: ورزشکاران موفق اعم از مرد و زن مدیون مادران و زنانی همراه و همگام هستند.

وی افزود: بانوان رزمی‌کار فعال در سبک‌های مختلف در شیراز با شایستگی عناوین مختلفی کسب کرده و با عملکردی موفق، خوش درخشیده‌اند.

موسی‌زاده گفت: طی ماه‌های گذشته از سال ۹۹ و با توجه به شرایط شیوع کرونا، تمرینات ورزشی در رشته‌های رزمی آنلاین و در منازل انجام و دنبال شد و این امر در حفظ روحیه و نشاط اجتماعی تاثیرگذار بوده است.

دیدگاه