تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

فوتسال برتر کشور؛ شکست‌های سنگین تیم ایمان شیراز ادامه دارد

  • 25 دی 1399 - 7:12
فوتسال برتر کشور؛ شکست‌های سنگین تیم ایمان شیراز ادامه دارد

شکست‌های سنگین تیم ایمان شیراز در رقابت‌های فوتسال لیگ برتر مردان کشور ادامه دارد.

به گزارش ایرنا تیم ایمان شیراز، عصر چهارشنبه ۲۴ دی در سالن شهید ابوالفتحی شیراز میزبان تیم مس سونگون تبریز بود که با نتیجه هفت بر صفر بازی را واگذار کرد.

ایمان شیراز که امتیاز تیم ارژن را خریداری کرده است، در این فصل از رقابت‌ها هنوز نتوانسته بازی‌های خوبی را انجام دهد که اگر این روند ادامه داشته باشد باید یکی از کاندیداهای سقوط باشد.

در بازی امروز (بیست و چهارم دی ماه ۹۹) برای تیم مس سونگون تبریز، سالار آقاپور ۲ بار دروازه تیم میزبان را باز کرد و میثم خیام، مصطفی نعمت وند، علیرضا عسکری کهن و بابک نصیری هم گل‌های زده تیم میهمان را به عدد هفت رساندند.

هم اینک تیم ایمان شیراز با انجام پنج بازی بدون امتیاز در قعر جدول گروه دوم است.

در این گروه سن ایچ ساوه با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

رقابت‌های این فصل فوتسال برتر مردان کشور در ۲ گروه هفت تیمی برگزار می‌شود.

نعمتی: بازیکنانمان تجربه کافی ندارند

در این مسابقه حمیدرضا کمالی سرمربی مستعفی تیم ایمان از روی سکوها بازی را دنبال می کرد و ناصر نعمتی وظیفه هدایت تیمش را از کنار زمین برعهده داشت.

وی درباره بازی مقابل مس به ایسنا گفت: تیم ما از بازیکنانی بی تجربه و جوان تشکیل شده و امروز در مقابل یکی از تیم های همیشه قدرتمند فوتسال کشور قرار گرفته بود. با این حال بچه های ما در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادند اما اشتباهات فردی کمر تیم ما را شکست.

کمالی گفت: دروازه بان تیم ما متولد سال ۸۰ است و دیگر دروازه بان ما هم متولد ۸۳. با چنین بازیکنان جوانی، هر قدر هم بازیکنان ما خوب بازی کنند، وقتی یک گل بد دریافت کنند از نظر روحی و تمرکزی به مشکل برخورد می کنند. ضمن اینکه تیم ما در هفته گذشته نتوانست به شکل مطلوبی تمرین کند.

او گفت: مشکلاتی در روزهای اخیر پیش آمد که منجر به استعفای سرمربی تیم ما شد. بنابراین امروز نمی توانستیم توقع کار خاصی از بچه هایمان داشته باشیم. حریف تیم خیلی خوبی بود که از تجربیاتش استفاده و تقریبا تمام موقعیت هایش را به گل تبدیل کرد، در حالی که بچه های ما زمانی که بازی یک بر صفر بود، دروازه خالی را به بیرون زدند.

به گزارش ایسنا، در نیمه دوم و زمانی که اختلاف به چهار گل افزایش یافته بود، مربیان تیم ایمان بازیکنانشان را از پیش روی و هجوم به سمت دروازه حریف منع می کردند تا گل های بیشتری وارد دروازه شان نشود.

نعمتی ضمن تایید این مطلب گفت: دیگر زور تیم ما به حریف نمی رسید اما بازیکنان ما بی تجربگی می کردند و جلو می کشیدند. پس ما هم مجبور شدیم به آنها گوشزد کنیم که عقب بنشینند و گل های بیشتری دریافت نکنند. ما نسبت به داشته هایمان خوب بازی کردیم اما زورمان همین قدر بود.

او در خصوص علت استعفای سرمربی تیم ایمان گفت: آقای کمالی پس از بازی هفته گذشته با مالک باشگاه دچار اختلافاتی شدند که منجر به استعفای ایشان شد. ضمن اینکه مالک باشگاه هم امتیاز تیم را به سرپرست تیم آقای محسن ابراهیمی فروخته و نمی دانیم این تغییر و تحول باعث بازگشت آقای کمالی خواهد شد یا خیر.

مربی تیم فوتسال ایمان افزود: تیم ما طوری بسته شده که حتی اگر در لیگ یک حضور داشتیم، باید برای بقا می جنگیدیم. حالا هم تنها امیدمان به مسابقات پلی آف است که باید با تیم های قعرنشین بازی کنیم و شاید بتوانیم بمانیم. البته این امیدواری را هم داریم که اگر مالک جدید باشگاه بتواند بازیکنان خوبی برایمان جذب کند، نتایج بهتری بگیریم و شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم و کارمان هم به پلی آف نکشد.

به گزارش ایسنا، رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال در دو گروه هفت تیمی برگزار می شود.

در پایان این مرحله، سه تیم نخست هر گروه به مرحله بالاتر صعود کرده و برای قهرمانی می جنگند و دو تیم انتهایی گروه ها نیز با یکدیگر دیدارهای پلی آف برگزار می کنند تا چهره تیم های سقوط کننده مشخص شود.

در گروه دوم این رقابت ها تیم ایمان شیراز بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی ۱۷ در انتهای جدول قرار دارد. این تیم در هفته هفتم رقابت ها هفته آینده در اهواز به مصاف حفاری این شهر خواهد رفت.

سرمربی مس: پیروزی خوشحال کننده ای بود

مربی تیم فوتسال مس سونگون، گفت: تلاش بازیکنانمان در این مسابقه نتیجه داد و با تفاضل گل خوبی حریف را شکست دادیم.

احمد باغبان باشی عصر چهارشنبه ۲۳ دی در خصوص بازی مقابل نماینده شیراز، به ایسنا گفت: بازی خیلی زیبایی بود و دیدید که بچه های ما خیلی تلاش کردند. پتانسیل بچه های ما واقعا بالاست و شرایطمان روز به روز بهتر می شود. متاسفانه در چهار بازی گذشته پنج امتیاز را از دست دادیم، در حالی که انصاف نبود آن امتیازات را از دست بدهیم. با این حال بچه های ما تلاش می کنند که امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز چهار بازیکنان اصلی مان را نداشتیم اما بچه هایمان همت و تلاش کردند تا سه امتیازی که مد نظر داشتیم را بگیریم. ما باید روز به روز بهتر شویم، کار کنیم، مشکلاتمان را کمتر کنیم تا به دور بعد راه پیدا کنیم. من فکر می کنم با پتانسیلی که تیم ما دارد در اکثر بازی ها باید با اختلاف گل پیروز شود ولی متاسفانه بدشانسی ها و یک سری کمبودها باعث شد تا به امروز ۵ امتیاز را از دست بدهیم و برای جبران آن باید خیلی تلاش کنیم و جزو مدعیان باشیم.

باغبان باشی در خصوص کیفیت تیم ایمان شیراز گفت: آنها هم دارند تلاش خودشان را می کنند. شیراز یکی از مهدهای فوتسال ایران است که همیشه بازیکنان بزرگی داشته. امیدوارم حمایت خوبی از تیم شیراز شود و اسپانسرها بیایند از این تیم حمایت کنند تا سر و شکل بهتری پیدا کند. هنوز هم دیر نشده و اگر به این تیم کمک کنند، پتانسیل این را دارد که یقه تیم های حاضر در مسابقات را بگیرند. من برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

باغبان باشی در پاسخ به این سئوال که آیا تیمش در نیمه نخست حریف شیرازی را دست کم گرفته بود یا خیر، گفت: نه در نیمه اول هنوز هارمونی تیم ما به طور کامل شکل نگرفته بود. ما در مسابقات قبلی هم چنین مشکلی را داشتیم. البته سعی می کنم در ابتدای مسابقات به محک زدن تیم مقابل هم بپردازیم. اما در نیمه دوم بیشتر توپ را در اختیار داشتیم و توانستیم به تفاضل گل خوبی هم دست پیدا کنیم.

مربی اصفهانی تیم مس سونگون آذربایجان درباره کیفیت سالن برگزاری مسابقه گفت: همه چیز این سالن خوب بود، به جز نزدیکی دیواره های سالن به خط طولی. این فاصله کم می تواند باعث شود تا خدای نکرده با یک برخورد جزیی، بازیکنان چندصد میلیونی آسیب ببینند و از فوتسال دور شوند. ای کاش تشک هایی به دیواره‌ها می‌چسباندند تا به عنوان ضربه گیر عمل کرده و مانع از آسیب به بازیکنان شود.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم مس سونگون نیز که به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی تیمش را تماشا می‌کرد، حاضر به مصاحبه نشد و اعلام کرد که اگر مصاحبه کند بار دیگر محروم خواهد شد.

علی افضل تنها در خصوص وضعیت سالن شهید ابوالفتحی به نزدیکی بیش از حد دیواره های سالن با خط طولی اشاره کرد که می تواند برای بازیکنان خطرآفرین باشد.

دیدگاه