کمک ۵۰ میلیون تومانی به تیم فوتبال بانوان شیراز

  • 20 دی 1399 - 6:48
کمک ۵۰ میلیون تومانی به تیم فوتبال بانوان شیراز

سرمربی تیم فوتبال بانوان شیرازاعلام کرد: اداره کل ورزش و جوانان فارس مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به تیم فوتبال بانوان فارس کمک کرد.

ندا روستا عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان فارس به دلیل کمک به تیم فوتبال بانوان استان تشکر و اظهار امیدواری کرد: این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد تا کادر فنی و بازیکنان بدون دغدغه کارشان را برای موفقیت دنبال کنند.

وی گفت: نتایج خوبی در دور رفت نگرفته ایم از این رو تصمیم  داریم  تیم را در ادامه رقابت ها تقویت کنیم.

روستا اضافه کرد: با چند بازیکن غیر بومی در حال مذاکره هستیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و به قدرت تهاجمی تیم هم بیفزاییم.

فوتبال بانوان شیراز نیاز به تحول دارد

روستا با اشاره به اینکه ساختار فوتبال بانوان شیراز نیاز به تحول اساسی دارد، اظهار داشت: بازیکنان زیادی در فارس وجود دارد و چندین نفر هم در بیرون استان بازی می کنند، نباید از نظر بازیکن در مضیقه باشیم برای همین نیاز است کار اساسی در فوتبال بانوان فارس صورت گیرد و پشتوانه سازی کنیم.

وی افزود: در صورتی که پشتوانه سازی شود به جای یک تیم می توانیم ۲ و یا سه تیم از بانوان در لیگ برتر داشته باشیم و از کوچ بازیکنان هم نباید نگران شویم زیرا این امر می تواند هم درآمد زایی داشته باشد و هم از نظر فنی ،بازیکنان با رفتن به تیم های دیگر کشور پیشرفت کنند.

تکرار نتیجه دور رفت برابر شهرداری سیرجان

تیم فوتبال بانوان شیراز عصر جمعه نوزدهم دی ماه ،در نخستین دیدار از دور بر گشت مسابقات فوتبال برتر بانوان کشور در سیرجان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شهرداری این شهر شد تا نتیجه دور رفت که با همین نتیجه و در خانه مغلوب شده بودند، تکرار شود.

قصه فوتبال بانوان شیراز دراز است

فوتبال بانوان شیراز سال‌هاست که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و با وجود اینکه چندین بار زیر پوشش باشگاه‌های مختلف فعالیت خود را دنبال کرده اما هیچ گاه به آرامش نرسیده است.

رییس هیات فوتبال فارس، دوازدهم آذرماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فرصتی که فدراسیون تعیین کرده بود و به باشگاه زاگرس شیراز هم اعلام کردیم، باشگاه به دلیل مشکلات مالی نتوانست حمایت خود را از تیم فوتبال بانوان فارس ادامه دهد.

غلامعلی هنرپیشه افزود: ناگزیر شدیم تیم فوتبال بانوان فارس را به باشگاه شهدای قشقایی شیراز واگذار کنیم ضمن اینکه آنها از قبل درخواست داده بودند اما منتظر باشگاه زاگرس بودیم که در این مورد تعیین تکلیف کند.

مسوول سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیز ششم آذرماه ۹۹ به ایرنا گفته بود: با رایزنی رییس هیات فوتبال فارس، یک فرصت طلایی دیگر به تیم بانوان فارس دادیم.

همچنین یک مسوول در باشگاه زاگرس شیراز هم در این مورد اظهار داشت: باید از مهلتی که فدراسیون در اختیار ما گذاشته است، نهایت بهره را ببریم هر چند فدراسیون فرصت‌های زیادی داده است اما مشکلات مالی موجب شده است به تکاپو بیفتیم تا سهمیه از بین نرود.

امیر مقیمی ادامه داد: قاسم فصحت مدیر عامل باشگاه اعلام کرده است دیگر توان پرداخت هزینه‌های سنگین تیمداری را ندارد.

با توجه به فرصتی که فدراسیون داده بود، هیات فوتبال فارس با مدیران تیم شهدای قشقایی شیراز وارد مذاکره شد و آنها قبول کردند تا تیم فوتبال بانوان فارس را در رقابت‌های لیگ برتر حمایت کنند.

باشگاه قشقایی شیراز: دیگر نمی‌توانیم تیم فوتبال بانوان فارس را حمایت کنیم 

روح‌الله نجف پور مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز نیز روز بیست ودوم آذرماه ۹۹ به ایرنا گفت : تاکنون حدود ۲ میلیارد ریال برای تیم فوتبال بانوان فارس هزینه کرده‌ام و با توجه به برخوردار نشدن این تیم از حمایت‌ها، دیگر توان اداره کردن این تیم را ندارم.

بازیکنان تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز به ایلام نرفتند

پس از اینکه باشگاه شهدای قشقایی شیراز از حمایت تیم فوتبال بانوان فارس، انصراف داد، بازیکنان این تیم در اعتراض به پرداخت نشدن قرار دادشان در حالی که مقدمات سفر آماده شده بود از رفتن به ایلام انصراف دادند تا این بازی بر اساس قانون سه بر صفر به سود ایلام اعلام شود.

تیم فوتبال بانوان فارس در آخرین بازی خود از دور رفت، دوازدهم دی ماه ۹۹ در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب تیم شهرداری سیرجان شد، برای دور برگشت این دیدار هم زیر پوشش هیات فوتبال فارس در آمده تا قصه تیم فوتبال این استان همچنان ادامه داشته باشد.

تیم هیات فوتبال فارس در نخستین بازی از دور برگشت این رقابت‌ها نوزدهم دی ماه ۹۹ در سیرجان، میهمان تیم شهرداری این شهر است که در صدر جدول قرار دارد،

بدون گل زده

تیم فوتبال بانوان فارس در دور رفت، بدون گرفتن امتیاز در انتهای جدول گروه دوم قرار گرفت .جالب اینکه این تیم هنوز نتوانسته گلی بزند.

شهرداری بم، سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی در گروه اول رقابت‌های لیگ برتر بانوان قرار دارند، همچنین تیم‌های شهدای قشقایی شیراز، وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام، نماینده بوشهر هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیدگاه