چراغ‌های هتل همای شیراز برای پرستاران روشن شد

  • 30 آذر 1399 - 15:14
چراغ‌های هتل همای شیراز برای پرستاران روشن شد

هتل همای شیراز ، روبه روی بیمارستان علی اصغراست؛ جایی که پذیرای بیماران کرونایی همچنین نمادی از تلاش‌های کادر پزشکی و پرستاران است و مدیران این هتل در اقدامی ستودنی نام پرستار را با چراغ بر بدنه این ساختمان نقش زدند.

مدیر هتل همای شیراز در این زمینه گفت: با روشن کردن و تنظیم چراغ‌های هتل و نمایش واژه پرستار، از کادر درمان و پرستاران به‌ویژه کارکنان بیمارستان حضرت علی‌اصغر هر چند ناچیز قدردانی شد.

امیر سعید حاجی حسینی که روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سخنانش را درج کرده، بیان کرد:فشار روانی بسیاری بر اثر شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی بر جامعه و به ویژه متخصصان و کادر درمانی وجود دارد؛ از همین رو برای تقدیر از پرستاران در روز پرستار و تمام کادر درمان و همچنین برای روحیه‌بخشی به بیماران و خانواده آنان از پرستاران به‌صورت نمادین تقدیر شد.

مدیر هتل همای شیراز بیان کرد: در شرایط کنونی سعی کردیم لبخندی بر چهره کارکنان و بیماران این مرکز بنشانیم.

او ادامه داد: در حال بررسی اقدامات دیگری در هیئت‌مدیره هتل هما از جمله در نظر گرفتن امتیازاتی برای استفاده کادر درمانی از پزشکان و پرستاران گرفته تا کادر خدماتی بیمارستان‌های درگیر با کرونا هستیم تا برای زمان بعد از شکست این ویروس، در خدمت آنان باشیم.

بیمارستان حضرت علی اصغر در خیابان شهید مشکین فام شیراز قرار دارد و یکی از مراکز اصلی برای مداوای بیماران کرونایی است.

دیدگاه