تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

فوتبال برتر بانوان؛ تیم قشقایی شیراز مقابل سارگل بوشهر شکست خورد

  • 21 آذر 1399 - 19:35
فوتبال برتر بانوان؛ تیم قشقایی شیراز مقابل سارگل بوشهر شکست خورد

تیم قشقایی شیراز در هفته سوم رقابت های فوتبال برتر بانوان کشور مقابل تیم سارگل بوشهر شکست خورد.

به گزارش ایرنا، این بازی که عصر جمعه ۲۱ آذر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل مغلوب حریف خود شد.

تیم فوتبال بانوان فارس که تا پیش از شروع مسابقات حضورش در لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار داشت در آخرین لحظه و در حالی که یک هفته از شروع مسابقات پشت سر گذاشته بود تحت پوشش باشگاه شهدای قشقایی شیراز درآمد.

با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان مطرح فارس به دلیل بلاتکیفی تیم شهرشان راهی سایر تیم های کشور شدند، تیم قشقایی با سرمربیگری ندا روستا، با بازیکنان جوان کار را آغاز کرد و با ۲ جلسه تمرین راهی انزلی شد و در هفته دوم به مصاف تیم  مطرح ملوان رفت و بازی را شش بر صفر واگذار کرد.

تیم قشقایی با وجود اینکه تا پیش از بازی مقابل سارگل بوشهر در زمین کوچک و غیر استاندارد تمرین کرده بود در هفته سوم مقابل حریف بوشهری خود بازی خوبی را ارایه کرد اگر چه با یک گل مغلوب شد اما نشانه پیشرفت در این تیم نسبت به بازی با ملوان کاملا مشهود بود و بازیکنان به  هماهنگی نسبی دست یافته بودند.

سارگل از یک موقعیت یک گل ساخت  

تیم سارگل بوشهر در نیمه نخست از تنها موقعیت خود نهایت استفاده را  بُرد و در دقیقه ۴۰ توسط کوثر ایزدپناه دروازه تیم قشقایی را باز کرد تا نیمه نخست با پیروزی به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم بازیکنان تیم قشقایی که نمی خواستند بازنده این بازی در خانه باشند فشار زیادی را روی دروازه بوشهری ها  آوردند اما با عدم دقت و بعضا بدشانسی نتوانستند دروازه تیم سارگل را که به لاک دفاعی رفته بود باز کنند.

سرانجام این بازی با نتیجه یک برصفر به سود تیم سارگل بوشهر پایان یافت و شیرازی ها در این بازی مسحق شکست نبودند اما آن چیزی که در این تیم کاملا مشهود بود، روند رو به رشد بود که در هفته های آینده نتایج بهتری خواهند گرفت در صورتی که زمین استاندارد برای تمرین داشته باشند.

تیم قشقایی شیراز در هفته چهارم این مسابقات  جمعه بیست و هشتم آذرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم وچان کردستان است که چندین بازیکن شیرازی در این تیم بازی می کنند.

شهرداری بم ، سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی در گروه اول مسابقات لیگ برتر بانوان قرار دارند ، همچنین  تیم های  قشقایی شیراز، وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام ، سارگل  بوشهر هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیدگاه