تعطیلی شهرهای قرمز فارس از اول آذر

  • 27 آبان 1399 - 17:42
تعطیلی شهرهای قرمز فارس از اول آذر

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس تاکید کرد که تعطیلی و محدود شدن فعالیت‌ها در شهرستان‌های با شرایط قرمز شیوع کرونا، اعمال می‌شود.

عبدالرضا قاسمپور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اجرای محدودیت‌های مصوب شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا، به شکلی نیست که سراسر استان فارس تعطیل شود، بلکه براساس پایش‌ها، مناطق قرمز و دارای موارد بالای ابتلا و مرگ، مشمول تعطیلی و محدودیت کامل خواهد بود.

لیست شهرها بر اساس دسته‌‌بندی قرمز، نارنجی، زرد

معاون استانداری فارس در عین حال گفت: هنوز ابلاغ رسمی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص اعمال یا تشدید محدودیت‌های جدید از ابتدای آذر، به ستاد استانی در فارس، انجام نشده است.

او ادامه داد: براساس اعلام وزارت کشور و ریاست جمهوری اعمال محدودیت در سه سطح ویژه ادارات، مراکز پر تجمع، رفت و آمد، دور کاری ادارات و …مشخص شده و اجرای آنها متناسب با سطح هشدارها و رنگ بندی‌هاست.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد: مواردی همچون ورود پلاک‌های غیر بومی، تردد شهر به شهر و دیگر موارد در کنار محدودیت‌هایی که از قبل اعمال شده بود، در این مرحله اجرایی خواهد شد.

قاسمپور عنوان کرد: در این طرح، تعطیلی کامل فارس مطرح نیست بلکه اگر شهرستانی قرمز  و آمار فوتی و بستری‌های آن بالا باشد، تعطیلی کامل آن اجرایی می‌شود.

معاون استانداری فارس با تاکید براینکه در اعمال محدودیت‌های جدید تولید تعطیل نمی‌شود، گفت: مشاغل ضروری نیز از تعطیلی مستثنی بوده است.

دیدگاه