شیراز قهرمان مسابقات کونگ فو بانوان کشور شد

  • 03 شهریور 1396 - 7:59
شیراز قهرمان مسابقات کونگ فو بانوان کشور شد

تیم شیراز مقام اول مسابقات قهرمانی کونگ فو بانوان کشور در رده سنی جوانان را در اردبیل کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا ، در این رقابت ها که روز پنجشنبه دوم شهریور پایان یافت فارس با کسب سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز و در مجموع با کسب ۳۴ امتیاز اول شد، استان کرمان با کسب سه مدال طلا و دو برنز و ۲۷ متیاز دوم شد و استان آذربایجان شرقی با کسب یک مدال طلا و دو نقره و ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

رقابت های کونگ فو قهرمانی بانوان کشور در رده سنی جوانان به مدت ۲روز به میزبانی استان اردبیل در مجموعه ورزشی شش هزار نفری رضازاده برگزار شد.

این دوره از مسابقات با شرکت ۲۴ استان در قالب ۲۶تیم و ۳۶۰ ورزشکار برگزارشد.

در این رقابت ها در وزن ۴۵ کیلوگرم کیمیا بهروز گنج از آذربایجانشرقی اول شد، کوثر هاشم زاده از آذربایجانغربی دوم شد و فائزه محمدی و زینب عبداله پور از استانهای فارس و خراسان شمالی مشترکا سوم شدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم فرناز میرزایی از فارس به مقانم قهرمانی رسید، فاطمه کریمان پور از تهران نائب قهرمان شد و کوثر مدادی و سحر قاضی حسینی از استانهای کردستان و مازندران مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در وزن۵۱ کیلوگرم ریحانه خواجوی ازهرمزگان مقام اول را کسب کرد، مرجانه موسوی از آذربایجانشرقی دوم شد و حدیث کهمره و دنیا عبدلی از استانهای فارس و کرمانشاه مشترکا سوم شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم مریم وکیلی از کهگیلویه و بویراحمد، موفق به کسب مقام قهرمانی شد، فاطمه بازماندگان از هرمزگان مقام دوم را کسب کرد و مهلا ایوبی و فاطمه سیاه منصوری از استانهای خراسان جنوبی و تیم تهران (ب) مشترکا سوم شدند.

در وزن ۵۹ کیلوگرم فاطمه یاریزی از کرمان اول شد، آیدا اصغری از آذربایجانغربی به مقام دوم رسید و دنیا رحیمی و مریم گاموری از استانهای اصفهان و فارس مشترکا سوم شدند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم مریم بابائی از فارس اول شد، فاطمه خداشناس از البرز دوم شد و مهدیه سید مرادی و ریحانه سالاری از استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۶۸ کیلوگرم ملیکا عزیزی از فارس به مقام قهرمانی رسید، فاطمه زهرا عبادی از تیم تهران (الف) نائب فهرمان شد و فاطمه زید آبادی و سحر دوستداراز استانهای کرمان و اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن ۷۳ کیلوگرم فرانک عباسی از کهگیلویه و بویراحمد و مبینا رحیمی از آذربایجانشرقی به ترتیب اول و دوم شدند و معصومه بلالی و مبینا سلیمی از استانهای البرز و کردستان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۷۸ کیلوگرم مریم نعمتی از البرز و معصومه برسه از تیم تهران (الف) به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و بیتا نظمی و معصومه نعمتی از استانهای اردبیل (ب) و قم مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم الهه پورخسروانی از کرمان و نجمه حصیری از فارس به ترتیب اول و دوم شدند وفائزه صادقی و مهسا فیروز از استانهای قم و خراسان رضوی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۹۴ کیلوگرم هم محدثه ابراهیمی از کرمان، ملیکا علیپور از کردستان و کوثر اختری شیشدان از قم به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

تیم اردبیل نیز صاحب کاپ اخلاق مسابقات شد.

دیدگاه