تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

لیگ برتر فوتسال بانوان؛ شکست‌های تیم پارس آرا شیراز ادامه یافت

  • 11 دی 1400 - 12:23
لیگ برتر فوتسال بانوان؛ شکست‌های تیم پارس آرا شیراز ادامه یافت

تیم پارس آرا شیراز در رقابت های فوتسال برتر بانوان مقابل تیم مس رفسنجان در شیراز شکست خورد تا ناکامی های این تیم جوان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از گروه دوم این رقابت ها جمعه در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم پارس آرا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب مس رفسنجان شد.

زهرا قلی زاده و فاطمه حسینی هر کدام ۲ گل و سمیرا قربان پور و مرضیه توفیقی نسب گل های دیگرمس رفسنجان به ثمر رساندند و زهرا بیتی هم تنها گل تیم  پارس آرا را درون دروازه تیم مس جای داد.

 با پایان یافتن هفته نهم در جدول رده بندی گروه دوم نیز تیم پیکان تهران با ۲۱ امتیاز در صدر جدول جای گرفت، تیم هیات نصر فردیس کرج و حفاری خوزستان هم به ترتیب با ۱۹ و ۱۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

 همچنین تیم مس رفسنجان با ۱۳ امتیاز چهارم شد و تیم پارس آرا شیراز هم با چهار امتیاز همچنان در رده ششم جدول هفت تیمی گروه دوم باقی ماند.

  دراین گروه تیم هیات اصفهان با یک امتیاز هفتم است.

همچنین تیم پویندگان صنعت فجر شیراز دیگر نماینده فارس در این مسابقات در هفته نهم استراحت داشت و در هفته دهم نیز جمعه ۱۷ دیماه میهمان تیم ملارد تهران است.

این تیم هم اینک در جدول گروه یک با ۱۰ امتیاز چهارم است.

در رقابت های فوتسال برتر بانوان ۱۴ تیم شرکت دارند و در ۲ گروه با هم به رقابت می پردازند و در پایان هم از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود می کنند و تیم های آخر جدول هر گروه هم راهی دسته یک می شوند.

دیدگاه