فوتسال برتر بانوان؛ یک تساوی و یک بُرد برای نمایندگان شیراز رقم خورد

  • 04 دی 1400 - 13:32
فوتسال برتر بانوان؛ یک تساوی و یک بُرد برای نمایندگان شیراز رقم خورد

تیم های شیرازی در هفته هشتم رقابت های فوتسال برتر بانوان یک مساوی و یک بُرد کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم پارس آرا جمعه در سالن شهید ابولفتحی شیراز و از گروه دوم این رقابت ها مقابل تیم هیات اصفهان قرار گرفت و با تساوی پُر گل پنج بر پنج متوقف شد.

شاگردان ستاره زارع سرمربی تیم پارس آرا شیراز که حریفشان را در اصفهان  و در دور رفت شکست دادند در این بازی نتوانستند مقابل حریف انتهای جدولی به پیروزی دست یابند و در نهایت هم به تسای پنج بر پنج بسنده کردند تا تیم اصفهانی به نخستین امتیاز خود دست یابد.

غزال محمدی ۲ گل برای پارس آرا به ثمر رساند،  زهرا شریفی و مریم واعظ نیز دیگر گلزنان این تیم بودند و یک گل تیم شیرازی هم بازیکن حریف گل به خودی زد.

تیم پارس آرا با این تساوی با چهارامتیاز در رده ششم جدول هفت تیمی گروه دوم قرار گرفت و تیم هیات اصفهان هم با یک امتیازی که از بازی کسب کرد همچنان در قعر جدول باقی ماند.

در گروه دوم هم اینک تیم پیکان تهران با ۲۱ امتیاز در صدر جدول جای دارد، نصر فردیس کرج با ۱۶ امتیاز و تیم حفاری خوزستان هم با ۱۲ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

تیم صنعت فجر شیراز دروازه تیم هیات رودان را گلباران کرد

تیم صنعت فجر شیراز در این هفته در شهرستان رودان هرمزگان میهمان تیم هیات این شهر بود که توانست دروازه حریفش را گلباران کند.

شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم صنعت فجر شیراز در این دیدار با ارایه یک بازی خوب با نتیجه هشت بر چهار به برتری دست یافتند و در رده چهارم جدول گروه یک قرار گرفتند تا همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشند.

 بهاره رستم پور سه گل، مریم زارع و زهرا درویشان ۲ گل  و مریم مرادی گلزنان تیم صنعت فجر شیراز بودند و فریده رهی سه گل و مهسا عرب هم یک گل برای رودان به ثمر رساندند.

در گروه یک هم اینک تیم پالایش نفت آبادان با ۱۹ امتیاز  صدرنشین است، بوتا پارس ایرانیان تهران با ۱۴ امتیاز و تیم فرهان ملارد تهران هم با ۱۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در رقابت های فوتسال برتر بانوان ۱۴ تیم شرکت دارند و در ۲ گروه با هم به رقابت می پردازند و در پایان هم از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود می کنند و تیم های آخر جدول هر گروه هم راهی دسته یک می شوند.

دیدگاه