استقبال از قهرمانان پارالمپیک در شیراز؛ ۱۸ شهریور

  • 17 شهریور 1400 - 13:01
استقبال از قهرمانان پارالمپیک در شیراز؛ ۱۸ شهریور

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که مراسم استقبال از قهرمانان این استان در رقابت‌های پارالمپیک توکیو، پنجشنبه ۱۸ شهریور برگزار خواهد شد.

محسن سالاری به ایسنا گفت: مراسم استقبال از خانم ساره جوانمردی و آقای مهدی اولاد، مدال‌آوران فارس در پارالمپیک توکیو ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه هجدهم شهریورماه در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه سایر نمایندگان فارس در رقابت‌های پارالمپیک، به تدریج به وطن باز می‌گردند، گفت: برنامه ویژه‌ای برای این دو مدال آور ارزنده کشور و فارس در نظر گرفته شده است که قطعا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ایام شیوع کرونا، در فرودگاه شیراز برگزار می‌شود.

سالاری در ادامه و با اشاره به پاداش های درنظر گرفته شده برای مدال آوران پارالمپیک فارس، گفت: همان مقدار سکه یا پاداشی که برای‌ کشتی‌گیر طلایی المپیک فارس در نظر گرفته شد، به قهرمانان پارالمپیکی هم تعلق می‌گیرد.

معاون ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد که ملاک اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح از رقابت‌های ورزشی جهان است و تفاوتی بین قهرمان المپیکی و پارالمپیکی وجود ندارد.

سالاری خاطرنشان کرد: به جرات می گویم که مدال آوری این عزیزان باعث شد که  نقش و سهم ورزش فارس در ارتقای عزت ،اقتدار و هویت ملی مان در المپیک و پارالمپیک بی نظیر بوده است. 

دیدگاه