حریفان تیم های شیرازی در لیگ برتر فوتسال بانوان شناخته شدند

  • 13 شهریور 1400 - 16:40
حریفان تیم های شیرازی  در لیگ برتر فوتسال بانوان شناخته شدند

فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان قرعه کشی شد و حریفان تیم های پارس آرا و پویندگان صنعت فجر، نمایندگان شیراز نیز شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های  پالایش نفت آبادان، هیات فوتبال خراسان رضوی، نامی نو اصفهان، مس کرمان، هیات فوتبال شهرستان رودان بندرعباس، پویندگان فجر شیراز، فرهان ملارد و بوتا پارس ایرانیان در گروه یک قرار دارند.

همچنین در گروه دوم سایپا تهران، شرکت ملی حفاری ایران،  مس رفسنجان،رهیاب تهران (پیکان ) ، پارس آرا شیراز، کیمیای اسفراین، هیات فوتبال اصفهان و نصر فردیس کرج حضور دارند.

۲ نماینده شیراز چند سالی است که در لیگ برتر شرکت دارند اما هنوز نتوانسته اند دراین رقابت ها خود را نشان دهند و خطر سقوط، این ۲  تیم  را همه ساله تهدید کرده است.

کوچ همه ساله بازیکنان فارس 

عدم حمایت از فوتسالیست های  این استان و نبود حامی مالی (اسپانسر) موجب شده بسیاری از بازیکنان مطرح فارس بر خلاف  میل باطنی راهی تیم های سایر استان ها شوند و این در حالی است که  آنها بازیکنان تاثیر گذاری برای تیم هایشان هستند.

هر ۲ تیم از سوی بخش خصوصی حمایت می شوند و بارها شنیده شده مدیران این تیم ها از عهده هزینه های آنها برنمی آیند و حتی مدیر پارس آرا در یک مقطع می خواست تیم را به خارج از استان منتقل کند اما با مخالفت هیات فوتبال فارس مواجه شد.

صعود یا سقوط

به هرحال قرعه کشی فصل جدید این مسابقات نیز با شرکت ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی  انجام شد و باید منتظر ماند و دید آیا بازهم تیم های شیرازی برای سقوط نکردن می جنگند و یا صعود به مراحل بالاتر فکر می کنند .؟

تیم پالایش نفت آبادان قهرمان فصل گذشته این رقابت ها شد.

این رقابت ها قرار است از ۲۴ مهرماه به صورت رفت و برگشت آغاز شود و پس از پایان مرحله گروهی از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد برای تعیین تیم قهرمان صعود می کنند.

دیدگاه