معرفی ۲۸ باشگاه متخلف به ورزش و جوانان فارس

  • 08 شهریور 1400 - 13:22
معرفی ۲۸ باشگاه متخلف به ورزش و جوانان فارس

مسئول کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی هیئت پزشکی ورزشی فارس از معرفی ۲۸ باشگاه ورزشی متخلف به اداره کل ورزش و جوانان این استان خبر داد.

محمدرضا اوجی گفت: با توجه به اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی فعالان ورزشی با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص شیوه فعالیت مشاغل مختلف متناسب با رنگ‌بندی وضعیت، کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیئت پزشکی ورزشی فارس، پایش مستمری را در فارس دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از هیئت پزشکی ورزشی فارس، اوجی ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی حاکم بر استان و با اعلام اداره کل ورزش و جوانان فارس بر اساس ابلاغیه ستاد مدیریت کرونا، باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در فضای سرپوشیده مجوز فعالیت ندارند.

او افزود: در همین راستا تمام ناظران کمیته نظارت بر سلامت باشگاههای ورزشی در شهرستان‌های استان فارس اقدام به پایش وضعیت فعالیت باشگاه‌ها کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به اداره کل ورزش و جوانان اعلام و گزارش می‌کنند.

اوجی با بیان اینکه طی بازدید و پایش‌های انجام شده، ۲۸ باشگاه متخلف به اداره کل ورزش و جوانان فارس معرفی شده است، گفت: در بازرسی‌ها سرفصل‌های مختلف به ویژه بحث رعایت پروتکل‌ها مد نظر است.

او توضیح داد: بازرسی‌هایی که توسط ناظران هیئت پزشکی ورزشی در  شهرستان‌ها انجام می‌شود شامل بازرسی اولیه، ثانویه و ادواری است و نتایج آنها به کمیته نظارت استان اطلاع رسانی می‌شود.

مسئول کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی هیئت پزشکی ورزشی فارس تاکید کرد که در صورت وجود هرگونه شکایت از باشگاه‌های ورزشی، موضوع از طریق این کمیته به شکل جدی، پیگیری می‌شود.

دیدگاه