فجرسپاسی شیراز با پیروزی برابر شهرداری آستارا به رده دوم جدول صعود کرد

  • 19 فروردین 1400 - 14:50
فجرسپاسی شیراز با پیروزی برابر شهرداری آستارا به رده دوم جدول صعود کرد

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با ارایه بازی خوب تیمی،برابر شهرداری آستارا که در رده دوم جدول دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان جای داشت، پیروز شد و جای این تیم را در جدول گرفت.

به گزارش ایرنا این بازی که از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید دستعیب شیراز بر گزار شد تیم میزبان با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری آستارا به برتری رسید.

فجری ها در این دیدار علاوه بر اینکه سه بار دروازه میهمان خود را باز کردند چندین فرصت خوب گلزنی دیگر را از دست دادند تا شروع خوبی در نیم فصل دوم لیگ داشته باشند.  

در نیمه نخست تیم میزبان کاملا بر حریف خود برتری داشت و خیلی زود در دقیقه هفت توسط رضا آقابابایی به گل رسید تا خیال علی اصغر کلانتری سر مربی تیم فجر راحت شود.

در ادامه بازی فجری ها برای زدن گل دوم بازهم دست به حمله زدند و با بازی خوب میلاد احمدی و نعمتی در میانه میدان نبض بازی را در دست  گرفتند و اجازه خودنمایی به حریف ندادند.

دقیقه ۲۹ بازی فجری ها به گل دوم هم دست یافتند، محمد کاظمی با یک ضربه دقیق تور دروازه تیم شهرداری را به لرزه در آورد تا کار این تیم را در همان نیمه نخست تمام کند.

دقیقه ۳۸ بازی کاظمی مهاجم تیم فجر که روز خوبی را پشت سر گذاشته بود  می توانست گل دوم خود را به ثمر رساند و در حالی که با دروازه بان تیم حریف تک به تک شده بود این فرصت خوب را با بی دقتی از دست داد و همین بازیکن هم لحظاتی بعد یک فرصت دیگر را از دست داد و میلاد احمدی هافبک تیم فجر هم یک مصاف تک به تک را از دست داد تا نیمه نخست با همان نتیجه ۲ بر صفر به سود فجر پایان یابد.

تیر دروازه مانع گل سوم تیم فجر شد 

نیمه دوم هم با برتری فجری ها آغاز شد و آنها با پشتوانه ۲ گل،بازی را کنترل کردند و در دقیقه ۶۳ رضا آقابایی تیر دروازه تیم شهرداری را به لرزه درآورد تا فجری ها همچنان تیم برتر میدان باشند.

سر مربی تیم شهرداری آاستارا که نتیجه را واگذار کرده بود و تیمش تحت فشار قرار داشت  از دقیقه ۶۰ به بعد  سه تعویض انجام داد و در دقیقه ۶۷ هم عارف اکبری زرین کلاهی بازیکن تعویضی تیم شهرداری در میان غالفگیری مدافعان تیم فجر با ضربه سر دروازه این تیم را باز کرد تا آنها امیدوار به ادامه بازی باشند اما این پایان کار نبود.

دقیقه ۶۹ بازی نیز در حالی که تیم میهمان با زدن گل نخست امیدوار شده بود، روی کار خوب تیمی، شاگردان علی اصغر کلانتری سر مربی تیم فجرموفق شدند توسط محمد کاظمی به گل سوم دست یابند و این بازیکن نیز ۲ گله شود.

بازیکنان خط دفاع تیم فجر در این بازی به جز روی گل نخست تیم حریف که غافگیر شدند در این دیدار روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

فرصت های از دست رفته 

فجری ها برای زدن گل چهارم هم فرصت خوبی توسط رضا آقابایی داشتند اما این بازیکن در مصاف تک به تک با دروازه بان تیم شهرداری نتوانست گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر  برساند و سرانجام این بازی با نتیجه سه بر یک به سود تیم فجر پایان یافت و آنها به رده دوم جدول صعود کردند.

تیم قشقایی با امتیاز از سیرجان بازگشت

اما تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در این هفته در سیرجان میزبان تیم آرمان گهر این شهر بود و توانست با یک امتیاز این شهر را ترک کند.

ابتدا جعفر بزرگر در دقیقه ۵۷ برای تیم آرمان گهر گل زنی کرد و شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی که نمی خواستند بازنده این بازی باشند حملات خوبی را روی دروازه تیم میزبان انجام دادند تا اینکه سعید بحرکاظمی در دقیقه ۸۷ گل مساوی را درون دروازه تیم سیرجان جای داد و این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

با پایان یافتن هفته نوزدهم این رقابت ها تیم مس کرمان با ۳۵ امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد، فجر سپاسی با ۳۱ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های استقلال خوزستان و شهرداری آستارا به رده دوم جدول رفت.

همچنین تیم قشقایی هم با ۱۹ امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کرد.

 در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم می شوند.

دیدگاه