تیم‌ فوتبال قشقایی مقابل ملوان شکست خورد

  • 27 اسفند 1399 - 18:37
تیم‌ فوتبال قشقایی مقابل ملوان شکست خورد

دیدار تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و ملوان انزلی با یک گل به سود تیم میهمان به پایان رسید؛ این بازی در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد.

به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته هجدهم رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان عصرچهارشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد تیم ملوان در دقایق پایانی وقت تلف شده بازی به گل برتری دست یافت.

در این دیدار ،توپ بیشتر در میدان میدان در جریان بود که نشانگر بازی یکنواخت و کسل کننده بود.

در نیمه نخست هیچ اتفاق خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد و تنها صحنه ای که در این نیمه رخ داد ضربه کاشته محمد حسین پور بازیکن تیم ملوان در دقیقه ۳۷ بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه تیم میزبان به بیرون رفت تا هر ۲تیم مساوی به رختکن بروند.

پنالتی تیم قشقایی سوخت

تنها حادثه بحث برانگیز این دیدار در دقیقه ۶۳ رخ داد، در این لحظه بر روی ارسال توپی به درون محموطه هجده قدم ملوان، مدافع این تیم پیراهن مهاجم تیم قشقایی را کشید که با اعتراض تیم میزبان همراه شد اما نتیجه ای در برنداشت و مربی قشقایی به دلیل اعتراض از روی نیمکت اخراج شد.

با اعتراض تیم قشقایی، بازی چند دقیقه متوقف شد اما داور بازی همچنان اعتقاد داشت که پنالتی رخ نداده است و به عقیده تیم میزبان که کشیدن پیراهن مهاجم قشقایی می توانست برای این تیم یک ضربه پنالتی به دنبال داشته باشد، ترتیب اثر نداد.

 شادی گل بازیکن تیم ملوان و جنجال 

در حالی که پنج دقیقه از وقت های تلف شده این بازی می گذشت تیم ملوان توسط سهیل فداکار بازیکن سابق تیم قشقایی به گل رسید که شادی این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل با عصبانیت بازیکنان و تعدادی از همراهان تیم قشقایی همراه شد.

پس از اینکه داور این دیدار سوت پایان بازی را به صدا در آورد، بازیکن گلزن تیم ملوان به سمت جایگاه تیم میزبان رفت که این حرکت موجب شد بازیکنان قشقایی درون زمین بروند  و با بازیکنان تیم ملوان درگیر شوند که این اتفاق با دخالت نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

سرانجام این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملوان پایان یافت.

 فجرسپاسی مقابل تیم خوشه طلایی ساوه متوقف  شد

همچنین در این هفته تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در ساوه به مصاف تیم خوشه طلایی این شهر رفت و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور در هفته هجدم به پایان رسید تا تیم ها پس از سه هفته استراحت، دور برگشت این رقابت ها را از هجدهم فروردین ۱۴۰۰ آغاز کنند.

در پایان هفته هجدهم تیم مس کرمان با ۳۲ امتیاز در صدر جدول جای گرفت، شهرداری آستارا با ۳۱ امتیاز دوم شد و تیم استقلال خوزستان با ۳۰ امتیاز در مکان سوم ایستاد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی با  ۲۸ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت، تیم قشقایی هم با ۱۸ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفت و تیم ملوان هم با ۲۵ امتیاز نهم شد.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای اینکه در دور برگشت در جمع مدعیان باقی بماند نیاز به تقویت چندین بازیکن خوب دارد و تیم قشقایی هم برای قرار گرفتن در بالای جدول هم نیاز به جذب چند بازیکن با کیفیت دارد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های نود ارومیه و گل ریحان البرز با ۱۴ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

دیدگاه