تیم فجر شیراز یک سر و گردن از تیم‌های لیگ یک بالاتر است

  • 25 بهمن 1399 - 8:26
تیم فجر شیراز یک سر و گردن از تیم‌های لیگ یک بالاتر است

هافبک تهاجمی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شرایط تیم را مثبت و زمینه صعود این تیم به لیگ برتر را مساعد ارزیابی و تاکید کرد که فجر یک سرو گردن بالاتر از سایر تیم‌های لیگ یک است.

دانیال کردستانی بازیکن ۲۳ ساله و مشهدی فجرسپاسی، یکی از مهره های ثابت و تاثیرگذار این تیم در مسابقات فصل کنونی لیگ یک فوتبال کشور و پدیده زردپوشان پایتخت فرهنگی ایران به شمار می‌رود.

کردستانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت فعلی تیمش، گفت: شرایط تیم ما از همان ابتدا عالی بود و هر روز هم دارد بهتر و بهتر می شود. در نتیجه گیری هم وضعیت خوبی داریم اما گاهی به دلیل شرایط خاص بازی ها و اینکه رقبا تیم ما را به صورت ویژه ای آنالیز کرده و بازی های تدافعی انجام می دهند، نمی توانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

ورزشگاه پارس و دفاع حریف سد راه فجر

او افزود: بعضی تیم ها وقتی به ما می رسند، فقط و فقط به فکر گل نخوردن و نباختن هستند. مانند بازی اخیرمان مقابل استقلال خوزستان که یک بازی کاملا یک طرفه را شاهد بودیم و حریف تنها به گرفتن یک مساوی فکر می کرد. متاسفانه با وجود اینکه کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم، تیم مقابل بود که به هدفش رسید و با یک امتیاز شیراز را ترک کرد. البته این نتیجه نگرفتن های ما در ورزشگاه پارس، دلیل دیگری هم دارد و آن چمن نامساعد این ورزشگاه است. شهرهای دیگر هم زمین های چمن چندان جالبی ندارد، اما هر چه باشند بهتر از پارس هستند.

دانیال کردستانی در هفته های آغازین فصل دو گل زیبا و مهم برای فجر به ثمر رساند که منجر به دو پیروزی ابتدایی این تیم برابر نود ارومیه و مس کرمان شد، اما در ادامه نتوانست گلی به ثمر برساند. او در این باره، گفت: همان دو گلی هم که زدم با لطف خدا، راهنمایی های کادر فنی و کمک های دیگر بازیکنان به دست آمد. گل زدن شخص من اهمیت چندانی ندارد. همیشه سعی می کنم در خدمت تیم باشم و این برایم مهمترین اصل است.

بازیکن مشهدی فجر شیراز درباره مدت قراردادش با این تیم گفت: من نزدیک به دوسال است در خدمت تیم فجر شهید سپاسی هستم. سال گذشته به دلیل مشکل کارت پایان خدمتم نتوانستم زیاد بازی کنم ولی امسال فرصتی دست داد تا توانایی های خودم را نشان بدهم. خدمت من سه ماه پیش به پایان رسیده اما تا پایان فصل با فجر قرارداد دارم.

کردستانی در خصوص انصراف تیمش از حضور در رقابت های جام حذفی نیز گفت: اگر در جام حذفی شرکت می کردیم می توانستیم با تیم های لیگ برتری بازی کنیم و قطعا هر بازیکنی هم دوست دارد که در برابر تیم های بزرگ، خودش را محک بزند. اما نظر مدیریت و کادر فنی باشگاه این بود که انصراف بدهیم. گفتند تمرکزمان روی بازی های لیگ باشد بهتر است، هر چند به نظر من با توجه به کیفیت فنی بالایی که تیممان دارد، می توانستیم در جام حذفی مدعی قهرمانی باشیم. 

هافبک خوش آتیه فجر شهید سپاسی، با امیدواری زیادی نسبت به آینده تیمش در این فصل صحبت و اضافه کرد: اگر بازی های تمام تیم ها را دیده باشید، تایید می کنید که تیم ما یک سر و گردن از تمام رقبا بالاتر بوده. ما می توانیم سایر بازی هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به لیگ برتر برسیم.

کردستانی ادامه داد: البته انتظار هم از فجر بالا رفته و توقع اینست که هر دیداری را با پیروزی به پایان ببریم؛ اما هواداران و مردم شیراز مطمئن باشند ما تمام وجودمان را در زمین می گذاریم تا بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. هدفمان رسیدن به لیگ برتر است و باید ببینیم خدا برایمان چه می خواهد.

دیدگاه