سپاهان اصفهان و دریایی تهران راهی نیمه‌نهایی هندبال برتر بانوان شدند

  • 20 بهمن 1399 - 14:40
سپاهان اصفهان و دریایی تهران راهی نیمه‌نهایی هندبال برتر بانوان شدند

تیم‌های سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور که در شیراز در حال برگزاری است، شدند.

به گزارش ایرنا، درنخستین بازی از سومین روز این رقابت ها دوشنبه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز تیم های سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران برای صدرنشینی در گروه دوم این رقابت ها به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این دیدار با برتری تیم دریایی تهران همراه بود و توانست با نتیجه ۱۲ بر ۱۳ بازی را به سود خود تمام کند و با پیروزی به رختکن برود.

اما در نیمه دوم تیم سپاهان اصفهان بازی بهتری را نسبت به نیمه اول انجام داد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ از سد تیم تاسیسات دریایی تهران گذشت و با ۱۲ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شد و تیم دریایی تهران هم به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد.

همچنین در این گروه ازساعت ۱۴ امروز تیم های کربنات سدیم فیروزآباد و سنگ آهن بافق یزد در یک بازی تشریفاتی به مصاف هم رفتند چون دیگر شانسی برای صعود ندارند و باید در مرحله حذفی  با دو تیم گروه یک همچون پرسپولیس بهبهان و  ذوب آهن اصفهان برای بقا در لیگ برتر  دیدار کنند.

در ادامه این رقابت ها تیم شهید شاملی کازرون در بازی مرحله دوم خود، سه شنبه (بیست و یکم بهمن ماه ۹۹) در سالن ابوالفتحی شیراز در دیداری حساس برای کسب صدرنشینی به مصاف اشتات سازه مشهد خواهد رفت.

در پایان دور رفت در گروه یک، تیم اشتات سازه مشهد صدرنشین شد، تیم شهید شاملی کازرون بر سکوی دوم ایستاد، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.

همچنین در گروه دوم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر ایستاد، تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد به ترتیب در جای اول و دوم قرار گرفتند.

دور برگشت مرحله دوم این رقابت‌ها تا جمعه (بیست و چهارم بهمن ماه ۹۹) ادامه دارد و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی که مشخص شد صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه هم برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده به دسته یک، با هم دیدار خواهند کرد.

دیدگاه