آخرین وضعیت سلامتی علی انصاریان؛ «بسیار ناپایدار با کاهش سطح اکسیژن»

  • 15 بهمن 1399 - 1:48
آخرین وضعیت سلامتی علی انصاریان؛ «بسیار ناپایدار با کاهش سطح اکسیژن»

رسانه‌ها از وخیم شدن حال علی انصاریان، فوتبالیست سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال خبر دادند.

محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج این فوتبالیست پیشین روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن ماه در گفتگو با خبرگزاری‌های داخلی ایران از افت شدید اکسیژن خون انصاریان به سطح ۷۰ خبر داد.

آقای هاشمیان همچنین در ادامه افزود: «متاسفانه شرایط ایشان اصلا پایدار نیست و تحت تهویه مکانیکی هستند. با توجه به شدت درگیری ریوی که داشتند، تصمیم گرفتیم ایشان را در به وضعیت خواب مصنوعی ببریم.»

او در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل وخامت اوضاع، انصاریان او در حال حاضر اینتوبه شده و با لوله تنفس می‌کند ادامه داد: «بعد از بررسی‌ها مشخص شد که ایشان درگیر آمبولی نیستند ولی شدت بیماری آقای انصاریان بسیار پیشرفته است. ما از مردم عزیز می‌خواهیم برای بهبودی حال ایشان دعا کنند.»

علی انصاریان که به همراه مهرداد میناوند در برنامه ویدیویی به مناسبت بازی پرسپولیس و استقلال در یک استودیو حضور داشت، از هفته گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فرهیختگان تهران بستری است.

مهرداد میناوند، دیگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و ملی‌پوش پیشین تیم ملی فوتبال ایران روز هشتم بهمن و پس از چندین روز درگیری با بیماری کرونا در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

بعد از اعلام وخیم شدن اوضاع آقای انصاریان، تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن تصاویری از این فوتبالیست پیشین و بازیگر کنونی، برای او آرزوی سلامتی کردند.

دیدگاه