فوتسال برتر بانوان؛ پارس آرا شیراز از سد هیات اصفهان گذشت

  • 10 بهمن 1399 - 16:10
فوتسال برتر بانوان؛ پارس آرا شیراز از سد هیات اصفهان گذشت

تیم پارس آرا شیراز در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور از سد تیم هیات اصفهان گذشت و به رده دوم جدول گروه خود صعود کرد.

به گزارش ایرنا این بازی که از هفته سوم این رقابت ها و از گروه دوم جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

نیمه نخست این بازی با  برتری تیم میزبان آغاز شد اما عجله در زدن ضربات آخر تنها یکبار موفق به گلزنی توسط مریم واعظ شدند تا این نیمه را با برتری به رختکن بروند. 

در نیمه دوم باز هم تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت اما در این نیمه هم فرصت های زیادی از دست دادند تا اینکه صابره رحمانی موفق شد دروازه تیم هیات اصفهان رابرای دومین بار باز کند و سرانجام این بازی با نتیجه۲ بر صفر به سود پارس آرا شیراز پایان یافت و با کسب  ۶ امتیاز به رده دوم جدول گروه دوم ابن رقابت ها صعود کرد.

فریبا کعبی، نسیمه علاف پور، مژگان حیدری و کبری جاشنی قضاوت این بازی را بر عهده داشتند .

سرمربی پارس آرا : مشکل گلزنی داریم

سرمربی تیم پارس آرا شیراز با بیان اینکه تمرینات تیم را به دلیل اینکه مشخص نبود در مسابقات شرکت می کنیم یا خیر، دیر آغاز کردیم، افزود: این فرصت را نداشتیم که پیش از شروع فصل خوب تمرین کنیم برای همین مشکل گلزنی داریم .

ستاره زارع جمعه پس از برتری تیمش در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: از تیم هیات اصفهان که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است شناخت نداشتیم اگر چه بازی را بردیم اما از نتیجه به دست آمده راضی نیستیم زیرا فرصت های زیادی را از دست دادیم .

وی اضافه کرد: در نیمه نخست یک گل زدیم و در نیمه دوم هم با وجود برتری یکبار دیگرموفق به گلزنی شدیم که مشکل بزرگ تیم ماست که باید در تمرینات آن حل کنیم.

به فدراسیون فوتبال اعتراض کردیم

وی گفت : فدراسیون فوتبال دیدار هفته نخست ما مقابل تیم پالایش نفت آبادان را سه بر صفر به سود حریف اعلام و تیم را ۱۰ میلیون تومان جریمه کرده است که به این امر اعتراض کردیم زیرا تیم شهروند ساری هم همین مشکل را داشته است و اسامی بازیکنان را دیرتر از موعد مقرر به فدراسیون ارسال کرده است.

زارع گفت :جمعه هفدهم بهمن ماه در هفته چهارم بازی سختی مقابل تیم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته مسابقات داریم و می کوشیم مقابل این تیم مدعی با تمرینات بهتر نتیجه خوبی کسب کنیم.

با پایان یافتن هفته سوم این رقابت ها در گروه دوم تیم هیات خراسان رضوی با ۹ امتیاز صدرنشین است ، تیم پارس آرا با ۲ بازی و ۶ امتیاز در جای دوم قرار دارد و تیم پالایش نفت آبادان هم با یک بازی و سه امتیاز سوم است.

تیم های  سایپا تهران، ملی حفاری ایران، نامی نواصفهان، مس کرمان، پویندگان فجر شیراز ، شهروند ساری و هیات فوتبال رودان در گروه یک قرار دارند.
همچنین در گروه دوم هم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته، هیات فوتبال خراسان رضوی،  پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران ، پارس آرا شیراز، هیات فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین حضور دارند.

در پایان مرحله گروهی این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود در نهایت از هر گروه ۲ تیم به دور بعد صعود خواهند کرد و در ادامه هم چهار تیم صعود کننده برای کسب عنوان قهرمانی به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند.

دیدگاه