فوتسال برتر بانوان؛ تیم صنعت فجر شیراز مقابل مس کرمان شکست خورد

  • 26 دی 1399 - 18:06
فوتسال برتر بانوان؛ تیم صنعت فجر شیراز مقابل مس کرمان شکست خورد

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور مقابل تیم مس کرمان شکست خورد.

به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته نخست این رقابت ها جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز وا ز  گروه یک برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه چهار بر یک مغلوب حریف خود شد. 

برای تیم مس کرمان، نرجس کریمی نسب سه گل به ثمر رساند و دیگر گل این تیم هم مهسا محمدی درون دروازه تیم صنعت فجر جای دادو تنها گل تیم فجر هم کوثر حیدرنژاد به ثمر رساند.

سرپرست تیم فوتسال صنعت فجر شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: تمرین‌های این تیم دیر شروع شد اما بازیکنان ما بازی خوبی را مقابل حریف مطرح خود  به نمایش گذاشتند.

نرگس محمدی افزود:  در نیمه نخست تیم ما چون در شرایط مسابقه قرار نداشت، هماهنگ نبود برای همین سه گل دریافت کردیم اما در نیمه  دوم به مراتب بازی بهتری را ارایه دادیم و توانستیم یکی از گل ها را جبران کنیم و تنها یک گل هم در این نیمه دریافت کردیم.

وی اضافه کرد: تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد و این امیدواری وجود دارد در ادامه مسابقات نتیجه قابل قبولی  بگیریم؛ از تمام بازیکنانم راضی هستم آنها هر چه در توان داشتند در زمین پیاده کردند و اوج کار ما هم در نیمه دوم بود که یک گل زدیم و یک گل دریافت کردیم.

سرپرست تیم صنعت فجر افزود: تیم ما در هفته دوم که جمعه سوم بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود در ساری به مصاف تیم شهروند این شهر خواهد رفت. 

رقابت های این فصل فوتسال لیگ برتر بانوان به دلیل شیوع کرونا در۲ گروه هفت تیمی برگزار می شود.

تیم های  سایپا تهران ، ملی حفاری ایران، نامی نواصفهان، مس کرمان، پویندگان فجر شیراز ، شهروند ساری و هیات فوتبال رودان در گروه یک قرار دارند.
همچنین در گروه دوم هم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته، هیات فوتبال خراسان رضوی،  پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران ، پارس آرا شیراز، هیات فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین حضور دارند.

در پایان مرحله گروهی این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود در نهایت از هر گروه ۲ تیم به دور بعد صعود خواهند کرد و در ادامه هم چهار تیم صعود کننده  برای کسب عنوان قهرمانی به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند.

همچنین دیدار تیم پارس آرا شیراز دیگر نماینده استان فارس با پالایش نفت  آبادان که قرار بود امروز جمعه برگزار شود به دلیل ارسال نکردن مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان این تیم در زمان مشخص به فدراسیون فوتبال در هفته نخست لغو و به زمان دیگری موکول شده است .

دیدگاه