سرمربی قشقایی شیراز: جایگاه واقعی قشقایی را در بازی با مس نشان می‌دهیم

  • 14 دی 1399 - 20:54
سرمربی قشقایی شیراز: جایگاه واقعی قشقایی را در بازی با مس نشان می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز تاکید کرد که با سخت‌کوشی بازیکنانش در بازی مقابل مس کرمان به همه نشان می‌دهند که جایگاه واقعی این تیم، کجاست.

داریوش هرمزی در آستانه بازی مقابل مس کرمان، به ایسنا گفت: بازی شهرآورد مقابل فجرشهید سپاسی به خاطرات پیوست و چیزی که از آن باقی ماند، درس ایستادگی بود که بچه های قشقایی از آن بازی گرفتند.

هرمزی ادامه داد: بازیکنان قشقایی در شهرآورد توانستند دو گل عقب ماندگی را جبران کنند و در حقیقت پیروز میدان بودند. اما بازی با مس کرمان، یک دیدار متفاوت خواهد بود زیرا مس تیمی است که یکی از صنایع بزرگ کشور از آن حمایت می کند و شرایط کاملا متفاوتی با قشقایی دارد.

وی افزود: به جز صنعت مس کرمان که حامی این تیم است، استاندار کرمان و نمایندگان مجلس شهر کرمان نیز به طور کامل حامی این تیم هستند. اما پشت تیم قشقایی به چه کسی یا چیزی گرم است؟ فقط یکی که مدیرعامل باشگاه است و البته یک ایل بزرگ و با اصالت.

هرمزی اضافه کرد: دوست دارم پیش از شروع بازی با مس و هر گونه قضاوتی درباره کیفیت دو تیم، به این نکات توجه کنید که تفاوت دو تیم از کجاست تا به کجا. ما استاندار و نماینده های شهرمان را کنار خودمان نمی بینیم. من در چندین استان کار کرده‌ام که در همگی آنها، مسئولان شهر حضور پررنگی کنار تیمشان داشته اند اما اینجا اصلا حضوری ندارند که بگوییم کمرنگ است یا پر رنگ!

سرمربی خوزستانی قشقایی ادامه داد: بازی با مس یک بازی سخت است اما ما هم سختکوشیم. بچه های ما جنگنده و مبارز هستند و می خواهند بگویند جایشان اینجای جدول نیست.

هرمزی درباره میزان شناختش از حریف کرمانی گفت: تمرینات ما بر اساس مطالعه ایست که به طور دقیق درباره رفتارهای تهاجمی و تدافعی تیم مس انجام داده ایم. آنها را خیلی خوب آنالیز کرده و می شناسیم.

سرمربی قشقایی گفت: فکر می کنم بازی خوبی داشته باشیم و بینندگان از تماشای آن لذت ببرند. ما امسال از حضور هوادارنمان محرومیم و این لطمه زیادی به ما زده است. مطمئن باشید اگر تماشاگران را کنارمان داشتیم، حالا جزو سه تیم اول جدول بودیم.

به گزارش ایسنا، دوشنبه ۱۵ دی، تیم فوتبال قشقایی شیراز در هشتمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به مصاف مس کرمان خواهد رفت، میهمانی که با ۱۴ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده سوم جدول قرار دارد.

دیدگاه