تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

فوتبال برتر بانوان؛ شکست سنگین قشقایی شیراز مقابل شهرداری سیرجان

  • 12 دی 1399 - 18:10
فوتبال برتر بانوان؛ شکست سنگین قشقایی شیراز مقابل شهرداری سیرجان

تیم قشقایی شیراز در رقابت‌های فوتبال برتر بانوان کشور، مقابل شهرداری سیرجان شکست سنگینی متحمل شد.

به گزارش ایرنا در این بازی معوقه از هفته نخست که عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه پُر گل ۱۱ بر صفر مغلوب حریف خود که مدعی قهرمانی است، شد.

داستان فوتبال بانوان فارس سال‌هاست که با همین وضع ادامه دارد و به نظر می‌رسد قرار نیست این تیم سر و سامان بگیرد زیرا در شروع این فصل از رقابت‌ها به دلیل نداشتن حامی مالی قرار نبود شرکت کنند.

این تیم در دقیقه ۹۰ در حالی که یک هفته از زمان مسابقه‌ها سپری می‌شد تحت پوشش باشگاه شهدای قشقایی شیراز درآمد اما این پایان کار نبود زیرا مدیرعامل باشگاه قشقایی پس از برگزاری سه بازی اعلام کرد که هزینه تیمداری بالاست و دیگر توان اداره کردن تیم بانوان را ندارد.

همچنین تیم شهدای قشقایی، جمعه پنجم دی ماه ۹۹ به دلیل پرداخت نشدن حقوق بازیکنان، آنها از سفر به ایلام خودداری کردند تا رنج رفتن به این سفر ۱۸ ساعته را نکشند.

هم اینک حدود ۱۰ نفز از بهترین بازیکنان تیم فوتبال بانوان استان فارس به دلیل مشکلات مالی، این استان را ترک کردند و در دیگر تیم‌های کشور بازی می‌کنند و در تیم‌هایشان تاثیر گذار هستند.

سرمربی تیم قشقایی: از بازیکنان مدرسه فوتبال برابر حریف استفاده کردیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز که از نتیجه به دست آمده بسیار ناراحت بود پس از بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: به دلیل کمبود بازیکن ناگزیر شدیم برابر حریف مطرح خود از چندین بازیکن مدرسه فوتبال استفاده کنیم.

ندا روستا ادامه داد: با اینکه حریف از چندبازیکن ملی پوش سود می‌برد و مدعی تکرار عنوان قهرمانی است، اما از این تیم کار خاصی ندیدم و آنها با بازی مستقیم خود روی خط دفاعی جوان ما فشار آوردند و تمام گل‌ها را با همین روش به ثمر رساندند.

وی گفت: واقعا خسته شدیم و هیچ کس هم به فریادمان نمی‌رسد و نمی‌دانم مسوولان باشگاه قشقایی برای نیم فصل دوم می‌خواهند چکار کنند؟.

سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز افزود: می‌توانیم تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم اما همچنان در بلاتکیفی، بودن و یا نبودن هستیم و این موضوع دیگر برای بازیکنان این تیم روحیه باقی نگذاشته است.

این تیم در نخستین بازی از دور برگشت خود نوزدهم دی ماه ۹۹ در سیرجان باید به مصاف تیم شهرداری این شهر برود که در شیراز ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

در جدول رده بندی گروه دوم که با شرکت ۶ تیم برگزار می‌شود، هم اینک تیم وچان کردستان و شهرداری سیرجان در رده اول و دوم جدول قرار دارند و شهدای قشقایی شیراز هم قعرنشین است.

شهرداری بم، سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی در گروه اول رقابت‌های لیگ برتر بانوان قرار دارند، همچنین تیم‌های قشقایی شیراز، وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام ، سارگل بوشهر هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیدگاه