سرمربی قشقایی: استاندار فارس را به تماشای شهرآورد دعوت می‌کنم

  • 08 دی 1399 - 8:02
سرمربی قشقایی: استاندار فارس را به تماشای شهرآورد دعوت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی، از استاندار فارس دعوت کرد که شهرآورد تیم‌های شیرازی را از نزدیک و در ورزشگاه تماشا کند.

داریوش هرمزی در گفت و گو با ایسنا، گفت: دربی مثل همه بازی ها سه امتیاز دارد اما خواه ناخواه از حساسیت های خاص خود برخوردار است. از نظر من بازی بین دو تیم همشهری شیراز، در حقیقت تبلور استعدادهای بومی این شهر و استان است.

او ادامه داد: قصد داریم با بهترین نمایش ممکن، در این مسابقه به پیروزی برسیم. دوست نداریم حساسیت ها به سمتی برود که خدای نکرده حاشیه یا چالشی در این مسابقه به وجود بیاید. حساسیت باید به سمت محکم تر شدن پیوند برادری بازیکنان دو تیم برود.

هرمزی در خصوص نتایج ضعیف تیمش در هفته های اخیر گفت: ما بهای جوانی مان را در پنج بازی گذشته پرداخت کرده ایم. بدشانسی و بی تجربگی باعث شد نتوانیم از برتری مان استفاده کنیم و امیدوارم بازی با فجرسپاسی، شروعی بر کامیابی هایمان باشد و بتوانیم شخصیت واقعی تیم قشقایی را به همه اثبات کنیم. باور کنید مشکل تیم ما فقط زدن یک گل است.

او افزود: من به شما پیشاپیش این قول را می دهم که در بازی با فجرسپاسی هم تیم قشقایی تیم برتر میدان خواهد بود و کافیست بازیکنانمان در خط حمله کمی زیرک تر عمل کنند. اگر در زدن ضربه آخر موفق عمل کنیم، پیروز این میدان خواهیم بود. 

هرمزی گفت: بعد از شکست هفته قبل مقابل شاهین بوشهر، استعفا دادم چرا که همیشه اعتقاد داشته ام دست مدیر باشگاه برای تصمیم گیری در خصوص مربی باید باز باشد. مدیر حق دارد تصمیمی بگیرد که به نفع باشگاه است و ما باید به او کمک کنیم. با این حال باز هم تاکید می کنم که تیم ما بازی به بازی بهتر می شود و نتیجه زحماتمان را به زودی خواهید دید. تیم ما نیاز به زمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: دوست دارم این حرف من را به گوش استاندار محترم فارس برسانید. من از آقای دکتر رحیمی رسما دعوت می کنم برای تماشای این بازی به استادیوم بیایند و شاهد هنرنمایی بچه های این شهر و استان در قالب هر دو تیم باشند. 

رشید طهماسبی دستیار هرمزی در تیم قشقایی که سالهاست در رده های مختلف سنی این باشگاه فعالیت دارد، در خصوص وضعیت فعلی تیمش گفت: خودتان می دانید که تیم جوانی برای فصل جدید بستیم و تقریبا تمام تیم عوض شد.

طهماسبی گفت: این جوان ها هم روز به روز در حال بهتر شدن هستند. درست است که بازی های اول را باختیم اما اگر دوباره فیلم بازی ها را ببینید، می فهمید حق ما باخت نبوده و به خاطر کم تجربگی بچه ها شکست خورده ایم. امیدواریم تاوان این کم تجربگی ها فقط مربوط به هفته های اول باشد و در هفته های بعد، بچه ها دیگر کم تجربه عمل نکنند و پاداش بازی خوبشان را بتوانند بگیرند.

دستیار سرمربی قشقایی با بیان اینکه تیمش برای شهرآورد شیراز هیچ بازیکن محروم، مصدوم یا کرونا مثبت ندارد، افزود: دربی همیشه حواشی و شرایط خاص خود را دارد که مثل همیشه غیرقابل پیش بینی و نامعلوم است. با وجود این که فجر نتایج خوبی در هفته های اخیرگرفته و ما نتوانسته ایم نتایج خوبی کسب کنیم، اما امیدوار هستیم که در وهله اول بازی خوبی شکل بگیرد و هواداران دو تیم لذت ببرند و در مرحله بعدی بتوانیم نتیجه بازی را هم به سود خودمان رقم بزنیم. اما هر نتیجه ای که رقم بخورد، ما سعی می کنیم خوش بین باشیم به این که قشقایی از این هفته به بعد، نتایج بهتری کسب کند و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد.

طهماسبی در پاسخ به این سئوال که برای حل مشکل گلزنی آیا به دنبال جذب یک مهاجم هستید یا خیر، گفت: قطعا ما در پی این هستیم که یک مهاجم هدف خوب را در ادامه راه جذب کنیم مسلم اینکه تیم ما بیشتر به خاطر بدشانسی و کم تجربگی است که به گل نمی رسد. ما یکی از تیم های یکدست و بدون حاشیه لیگ هستیم و تیمی که اینطور کار را شروع کرده، در ادامه می تواند حرف های زیادی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر روز دوشنبه ۸ دی از ساعت ۱۴ تیم های فجرشهید سپاسی و قشقایی، شهرآورد شیراز را آغاز خواهند کرد. این مسابقه از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار می شود.

بازیکنان تیم فوتبال قشقایی شیراز و شاگردان داریوش هرمزی در پنج بازی گذشته خود نه تنها امتیازی کسب نکرده اند، بلکه در زدن گل نیز ناکام بوده اند.

دیدگاه