بازیکنان تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز به ایلام نرفتند

  • 05 دی 1399 - 20:59
بازیکنان تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز به ایلام نرفتند

تیم فوتبال بانوان فارس که تحت پوشش باشگاه شهدای قشقایی شیراز در آمده بودند به دلیل پرداخت نشدن حقوق بازیکنان، آنها از رفتن به استان ایلام صرف نظر کردند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های شهدای قشقایی شیراز و نفت و گاز ایلام در آخرین هفته از دور رفت لیگ برتر فوتبال بانوان  قرار بود عصر جمعه (پنجم  دیماه) در ایلام برگزار شود که شیرازی ها حضور نیافتند و بر اساس قانون نتیجه دیدار این ۲ تیم سه بر صفر به سود میزبان اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال باشگاه شهدای قشقایی عصر جمعه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: از سوی باشگاه قشقایی شیراز همه چیز فراهم شده بود و حتی اتوبوس هم گرفته بودند اما بازیکنان تیم گفتند چون حقوق های ما را پرداخت نکرده اند حاضر نیستیم به این سفر برویم .

سارا روستا ادامه داد: دیگر توانایی صحبت ندارم، سه بازی انجام دادیم به اندازه یک فصل کامل فوتبال زجر کشیدم.

وی اضافه کرد: در حالی که همه چیز مهیای سفربه ایلام  بود در  دقیقه ۹۰  خانواده بازیکنان اجازه ندادند تیم اعزام شود زیرا آنها خواستار حق و حقوق فرزندان خود بودند.

روستا بیان کرد: ما هفت بازیکن غیر شیرازی از شهرهای نورآباد، اهواز، دهدشت و مازندران در تیم داریم که باید برای اقامت آنها خوابگاه فراهم می کردند که اینگونه نشده است و با این مشکل هم مواجه هستیم .

بازیکنان تیم هراس دارند 

سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز  در مورد نحوه پرداخت حقوق بازیکنان نیز گفت: قرار شده حقوق بازیکنان به  صورت ماهیانه پرداخت کنند و بازیکنان از این هراس داشتند که چون  باشگاه شرایط خوبی ندارد، شاید حق و حقوق آنها پرداخت نشود و برای همین حاضر نشدند به ایلام سفر کنند.

روستا افزود: برای اقامت بازیکنان غیر شیرازی قرار بود خانه معلم را بگیرند که هنوز این اتفاق نیفتاده است ضمن اینکه زمانی که تیم میزبان است باید هزینه هتل و خوراک داوران ، اورژانس ، پزشکیار و دیگر عوامل بازی  را بدهیم که این هم مشکل ساز است .

وی ادامه داد: نتیجه بازی ما برابر ایلام سه بر صفر به سود آنها می شود و ما نیز از فردا، ششم دی ماه تمرینات خود برای انجام دور برگشت این رقابت ها که پس از یک هفته استراحت دوباره از سرگرفته خواهد شد ، شروع می کنیم و امیدوارم واقعا برای دور برگشت مشکلی به وجود نیاید زیرا واقعا خسته شدیم.

در جدول رده بندی این گروه که با شرکت ۶ تیم برگزار می شود هم اینک تیم وچان کردستان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است، تیم شهرداری سیرجان هم با ۹ امتیاز در تعقیب صدرنشین است و تیم شهدای قشقایی شیرازهم با یک بازی کمتر و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد .

شهرداری بم ، سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی در گروه اول مسابقات لیگ برتر بانوان قرار دارند،همچنین  تیم های قشقایی شیراز، وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام ، سارگل  بوشهر هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیدگاه