لیگ برتر فوتبال بانوان؛ قشقایی شیراز مقابل وچان کردستان شکست خورد

  • 28 آذر 1399 - 20:50
لیگ برتر فوتبال بانوان؛ قشقایی شیراز مقابل وچان کردستان شکست خورد

 شهدای قشقایی شیراز در هفته چهارم رقابت های فوتبال برتر بانوان کشور مقابل تیم وچان کردستان شکست خورد.

به گزارش ایرنا، این بازی که عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه پُرگل پنج بر صفر مغلوب تیم وچان کردستان شد .

همانگونه که پیش بینی می شد تیم میزبان که در این فصل دیر شکل گرفته است، بازی سختی برابر حریف خود که  پنج بازیکن شیرازی  و چهار ملی پوش دارند، داشته باشند.

شیرازی ها در نیمه اول این دیدار با وجود تلاشی که از خود نشان دادند اما دو بار دروازه این تیم باز شد تا با شکست به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم برتری از آن تیم میهمان بود و آنها توانستند سه گل دیگر را به ثمر برسانند تا با  اندوخته مناسبی  بازی ادامه دهند .

فاطمه قاسمی یکی از پنج بازیکن شیرازی تیم وچان، موفق شد در این بازی دروازه همشهریانش را باز کند.

سرانجام این بازی پر گل با ۲ گل زهرا قنبری و همچنین گل های خرمی ، قاسمی و گل خودی مدافع میزبان با نتیجه پنج بر صفر به سود میهمان پایان یافت و شیرازیها سومین شکست پی در پی خود را تجربه کردند.

سرمربی تیم قشقایی : بازیکنان وچان اصل بازی جوانمردانه را رعایت نکردند

سرمربی تیم قشقایی شیراز عصر جمعه بعد از شکست تیمش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت : انتظار داشتم بازیکنان تیم حریف که بسیار با تجربه و ملی پوش هم هستند، در این دیدار اصل بازی جوانمردانه را رعایت کنند که اینگونه نشد.

ندا روستا ادامه داد: حریف چهار بازیکن ملی پوش داشت و در ترکیبش هم پنج بازیکن  شیرازی بازی می کردند که بازیکنان تاثیر گذاری هستند و فاطمه قاسمی هم  موفق شد یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال بانوان همیشه در فارس مظلوم واقع شده است و انتظار حمایت بیشتری از سوی مسولان استان داریم .

روستا گفت: پس ازاینکه بازیکنان زیادی از شیراز  کوچ کردند مجبور شدیم تیم جوانی تشکیل دهیم که خوب هم بازی می کنند و انتظار زیادی هم نداریم زیرا انها جوان هستند و با پشتکاری که از خود نشان دادند اینده خوبی برای انها پیش بینی می کنم .

در جدول رده بندی این گروه که با شرکت ۶ تیم برگزار می شود هم اینک تیم وچان کردستان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است، تیم شهرداری سیرجان هم با ۹ امتیاز در تعقیب صدرنشین است و تیم شهدای قشقایی شیرازهم با یک بازی کمتر و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد .

دیدگاه