باشگاه قشقایی شیراز از داور دیدار با رایکا بابل شکایت کرد

  • 26 آذر 1399 - 7:11
باشگاه قشقایی شیراز از داور دیدار با رایکا بابل شکایت کرد

باشگاه شهدای قشقایی شیراز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، از داور دیدار این تیم مقابل رایکا بابل که بیستم آذرماه ۹۹ در شیراز برگزار شد، شکایت کرد.

در این شکواییه که رونوشت آن روز سه‌شنبه به نقل از سرپرست تیم قشقایی در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: در هفته‌های گذشته تیم شهدای قشقایی شیراز از اشتباه‌های داوری متحمل ضرر شده است که شاخص‌ترین آنها در دیدار با رایکا بابل رقم خورد.

رسول معلم ادامه داد: در دیدار با رایکا بابل، سوت‌های مکرر و اشتباه داور در صحنه‌های مختلف باعث گلزنی تیم حریف و ۱۰ نفره شدن تیم قشقایی شد.

وی بیان کرد: همچنین در صحنه‌ای که خطا در محوطه جریمه حریف روی بازیکن ما انجام شد، کمک داور بازی، قاطعانه اعتقاد به پنالتی داشت اما داور وسط آن رانپذیرفت.

سرپرست تیم شهدای قشقایی اظهار داشت: اینگونه اشتباه‌های داوری برای تیم قشقایی که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود موجب ضررهای زیاد و همچنین بی‌انگیزگی بازیکنان می‌شود.

معلم گفت: باشگاه شهدای قشقایی شیراز با ارسال نامه و فیلم این بازی به فدراسیون فوتبال، ضمن شکایت از داور دیدار با رایکا بابل، خواستار رسیدگی ویژه به این امر شده است.

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و رایکا بابل که بیستم آذرماه ۹۹ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد که این بازی حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت و سرمربی این تیم بعد از بازی در جمع خبرنگاران اعلام کرد، حریف داوران نمی‌شویم.

تیم قشقایی شیراز در هفته پنجم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزاگان چهارشنبه (بیست و ششم آذرماه ۹۹) در بوشهر به مصاف تیم شاهین شهرداری این شهر می‌رود.

هم اینک در جدول رده بندی، تیم قشقایی شیراز با سه امتیاز در رده پانزدهم است.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

دیدگاه