سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی: زمین استاندارد برای تمرین نداریم

  • 21 آذر 1399 - 20:24
سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی: زمین استاندارد برای تمرین نداریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز اعلام کرد: با وجود اینکه تیم ما تازه تشکیل شده است اما زمین استاندارد برای تمرین نداریم.

ندا روستا، عصر جمعه پس از شکست تیمش مقابل تیم سارگل بوشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار بود زمین تمرین در اختیار ما قرار داده شود اما اینگونه نشد و مجبور شدیم با ۲۵ بازیکن در زمین کارخانه سیمان که بسیار کوچک  است تمرین کنیم که نمی شود در آن کار تاکتیکی کرد.

وی اضافه کرد: از هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان فارس انتظار داریم زمینی مناسب و استاندارد در اختیار ما قرار دهند زیرا ما تنها تیم لیگ برتری فوتبال در استان فارس هستیم.

سرمربی تیم قشقایی در مورد دیدار تیمش مقابل سارگل بوشهر هم گفت: از سوی نماینده فدراسیون پیش از شروع بازی جنگ روانی آغاز شد و اجازه نمی دادند چند بازیکن ما به دلیل تست pcr کرونا بازی کنند که این امر باید در جلسه هماهنگی قبل از بازی صورت می گرفت تا روحیه بازیکنان ما برای این بازی از دست نرود.

وی اضافه کرد: جلسه هماهنگی پیش از بازی برای همین است که فهرست بازیکنان را چک کنند نه هنگام شروع بازی دست به این کار بزنند با این حال اگرچه مشکل حل شد اما روحیه بازیکنان ما را تضعیف کردند.

دوگانگی در اجرای  مسابقات لیگ برتر 

سرمربی تیم قشقایی ادامه داد: از دیگر مواردی که در این بازی شاهد بودیم این بود که اجازه ندادند بازیکنان ذخیره ما روی نیمکت بنشینند و این امر در حالی رخ داد که در انزلی این اجازه را دادند ، نمی دانم این دوگانگی برای چیست؟ اگر قانون هست که باید در مقابل ملوان هم اجرا  می شد.

 روستا با بیان اینکه از بازیکنان تیم راضی هستم، افزود : بازیکنان ما نسبت به بازی هفته گذشته خود مقابل ملوان انزلی پیشرفت محسوسی داشتند و تیم حریف از تنها فرصت خود استفاده کرد و به گل رسید اما بازیکنان ما هر چه فشار آوردند با بدشانسی نتوانستند به گل برسند و شکست حق ما نبود.

بهتر خواهیم شد مشروط به اینکه زمین تمرین مناسب داشته باشیم 

وی گفت: به این تیم جوان بسیار امیدوار هستم  و در بازیهای  آینده صد در صد بهتر خواهیم شد مشروط به اینکه زمین استاندارد در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم به مرور کارهای تاکتیکی بپردازیم و نقط ضعف خود را برطرف کنیم.

تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز در هفته سوم مسابقات فوتبال برتر بانوان با یک گل مغلوب تیم سارگل بوشهر شد.

تیم قشقایی شیراز در هفته چهارم این مسابقات  جمعه بیست و هشتم آذرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم وچان کردستان است که چندین بازیکن شیرازی در این تیم بازی می کنند.

شهرداری بم ، سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی در گروه اول مسابقات لیگ برتر بانوان قرار دارند،همچنین  تیم های قشقایی شیراز، وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام ، سارگل  بوشهر هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیدگاه