سرمربی تیم قشقایی شیراز: حریف داوران نمی‌شویم

  • 21 آذر 1399 - 8:21
سرمربی تیم قشقایی شیراز: حریف داوران نمی‌شویم

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز اعلام کرد: تیم ما در برابر حریفان خوب بازی می‌کند اما حریف داوران نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، داریوش هرمزی عصر پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل رایکا بابل در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور در جمع خبرنگاران افزود: اگرچه مقابل رایکا “سوار بازی بودیم” اما روز بد ما بود و سه اشتباه داور منجر به باخت تیم قشقایی شد.

وی اضافه کرد: داور می توانست در حالیکه کمک او تایید کرده بود یک پنالتی برای ما گرفته شود اما نه تنها این کار را نکرد بلکه بازیکن ما را هم اخراج کرد که جای تعجب داشت ضمن اینکه ما سوار بازی بودیم.

 هرمزی در پاسخ به این پرسش که چرا برای اعتراض به سمت کمک داور رفتید، بیان داشت: به سمت کمک داور رفتم و او تایید کرد که پنالتی است و روی حرفش هم ایستاد اما داور وسط گفت تصمیم گیرنده من هستم ضمن اینکه مربی حریف هم روی داور در این صحنه که اتفاق افتاد تاثیر گذاشت و قضاوت آن را به مردم و کارشناسان داوری واگذار می کنم .

سرمربی تیم قشقایی با بیان اینکه در چهار بازی گذشته حاکم مطلق میدان بودیم، افزود: ما در بازیهای آینده هم همین گونه بازی خواهیم کرد و بازیکنان جوان تیم ما بسیار سخت کوش هستند و روحیه مبارزه دارند.

هرمزی ادامه داد: اینکه تیم ما گلزن ندارد درست نیست، اگرچه هم از نظر مالی نمی توانیم بازیکن طراز اول را بگیریم اما در همین بازی دروازه‌بان رایکا ستاره تیمش بود البته این ها بهانه نیست و مسئولیت باخت را به گردن می گیرم.

وی اظهار داشت: اگر امروز، روز خوبی یرای دروازه‌بان رایکا نبود با نتیجه چهار یا پنج گل، بازی  را می بردیم .

سرمربی تیم رایکا بابل برای مصاحبه حضور نیافت 

در حالیکه خبرنگاران در سالن کنفرانس ورزشگاه پارس منتظر گفت وگو با نادر دست نشان سرمربی با تجربه تیم رایکا بابل بودند؛ او. با وجود اینکه تیمش بازی را برده بود ، حضور نیافت و همین امر اعتراض خبرنگاران را به دنبال داشت .

دیدار تیم های قشقایی شیراز و رایکا بابل از هفته چهارم مسابقات فوتبال دسته یک کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر صفر به سود رایکا پایان یافت. 

با پایان یافتن هفته چهارم تیم های استقلال خوزستان و پارس جم جنوبی بوشهر با ۱۰ امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و تیم هوادار تهران هم با هشت امتیاز سوم است .

همچنین تیم فجر شهید سپاسی با بُرد روز پنجشنبه خود و کسب هفت امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم قشقایی هم با سه امتیاز به رده پانزدهم رفت .

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط می کنند .

دیدگاه