سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز: برای تداوم موفقیت باید سخت کار کنیم

  • 16 آذر 1399 - 7:49
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز: برای تداوم موفقیت باید سخت کار کنیم

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از پیروزی تیمش مقابل تیم نود ارومیه اعلام کرد: برای اینکه بخواهیم در ادامه مسابقات موفق باشیم باید سخت‌تر کار کنیم زیرا راه دشواری پیش رو است.

علی اصغر کلانتری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۲ روز قبل از بازی با نود ارومیه سکان این تیم را به دست گرفتم و تنها کاری که انجام شد تیم را از نظر روحی و روانی آماده کردم.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم زحمت کشیدند و این برد متعلق به کادر فنی تیم است که زحمت زیادی برای موفقیت کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال فجر با بیان اینکه بازیکنان ما با وجود ناهمواری چمن ورزشگاه روی زمین خوب کار کردند، اظهار داشت : پس از اینکه گل را به ثمر رساندیم انتظار بازی بهتری داشتم اگر چه بازیکنان هم سعی کردند یک گل را حفظ کنند، اما  زدن یک گل در خانه نمی تواند حاشیه امنیتی باشد باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم.

کلانتری ادامه داد : از حمایت خوب سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر که خوب تیم را  حمایت می کند تشکر دارم و این برد را تقدیم به همه هواداران تیم می کنم.

تیم فجر عصر شنبه در هفته سوم مسابقات فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر تیم نود ارومیه را شکست داد.

تیم فجر در هفته چهارم بیستم آذرماه در کرمان به مصاف تیم مس که از تیم های مدعی است می رود و در همین روز هم تیم قشقایی میزبان تیم رایکا بابل است.

با پایان یافتن هفته سوم تیم فجر با چهار امتیاز به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم قشقایی هم با سه امتیاز سیزدهم است.

تیم پارس جم جنوبی با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم های هوادار تهران و استقلال خوزستان هم با هفت امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و دو تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

دیدگاه