منجی فجر سپاسی شیراز سکاندار این تیم فوتبال شد

  • 14 آذر 1399 - 9:05
منجی فجر سپاسی شیراز سکاندار این تیم فوتبال شد

وضعیت سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از سه هفته انتظار، مشخص شد و علی اصغر کلانتری که سابقه کار با این تیم را در کارنامه دارد و در دوره‌های گذشته موجب صعود این تیم به لیگ برتر شد، باری دیگر سکان فجریها را بر عهده گرفت.

سرپرست تیم فجر شهید سپاسی شیراز پنجشنبه با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: علی اصغر کلانتری پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه برای مدت یک فصل قرارداد خود را به امضا رساند .

امیرحسین جوانی ادامه داد: کلانتری سابقه سرمربیگری تیم فجر را دارد و کارنامه خوبی در این مسئولیت داشت؛ از این رو تصمیم گرفتیم از او در این فصل از مسابقات لیگ دسته یک استفاده کنیم. 

وی اضافه کرد: قرار شده پس از پایان بازی هفته سوم سرمربی جدید تیم درباره اعضای کادر فنی  تصمیم بگیرد.

به گزارش ایرنا ، بیست و هشتم آبان ماه گذشته بود که ناگهان داوود مهابادی تیم فجر شهید سپاسی را که مهیای رقابت های لیگ دسته اول کرده بود، در آستانه این مسابقات از فجر جدا شد و سکانداری تیم ملی جوانان را بر عهده گرفت؛ موضوعی که انتقادهای هواداران و پیشکسوتان فوتبال فارس را به دنبال داشت .

قائم مقام باشگاه فجر بیست و هشتم آذرماه به ایرنا گفته بود: پس از جدایی داوود مهابادی سرمربی این تیم، با دیگر اعضای کادر فنی، کار را دنبال خواهیم کرد.

عباس زارع ادامه داد: پس از اردوی تهران همه چیز مهیای بسته شدن قرارداد با کادر فنی باشگاه بود و در حالی که با سرمربی تیم هیچ مشکل مالی نداشتیم نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این تیم را ترک کرد ضمن اینکه چند ماه پیش مهابادی گفت قرار است به تیم ملی جوانان بروم.

فجری ها هم در دورانی که در لیگ برتر حضور داشتند، با فرازو  فرود همراه بودند، بهترین مقامی که این تیم در لیگ برتر کسب کرد چهارم جدول بود که در دومین دوره رقم خورد و فجری ها در کشور مطرح شدند و به کارخانه بازیکن ساز شهرت یافتند و ورزشگاه حافظیه قتلگاه تیم های بزرگ کشور شد.

 زرد پوشان شیرازی در پایان نهمین دوره لیگ برتر برای نخستین بار سقوط کردند اما این پایان کار نبود زیرا این تیم پس از یک سال دوری دوباره با مربیگری علی اصغر کلانتری به لیگ برتر بازگشت و تا دوره سیزدهم هم حضور داشت و از آن زمان تاکنون هفت سال می گذرد، لیگ دوره بیستم در حال برگزاری است.

پس از سقوط دوباره تیم فجر به دسته یک ،یکبار دیگر این تیم حدود چهار سال پیش شانس صعود به لیگ برتر با علی کلانتری پیدا کرد اما در آخرین بازی مغلوب صنعت نفت آبادان شدند از صعود به لیگ برتر با وجود شایستگی باز ماند.

هم اینک تیم فجر شهید سپاسی شیراز با انجام دو بازی با یک امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ دسته یک است. 

این تیم در هفته سوم این مسابقات پانزدهم آذرماه در ورزشگاه پارس شیراز، میزبان تیم نود ارومیه است. 

همچنین تیم قشقایی دیگر نماینده شیراز که هم اینک با سه امتیاز در رده دهم جدول است در هفته سوم پانزدهم آذرماه در تهران به مصاف تیم هوادار این شهر که سرمربیگری آن را رضا عنایتی که سابقه سکان تیم قشقایی هم دارد، می رود.

تیم پارس جم جنوبی و استقلال خوزستان با ۶ امتیاز رده اول و دوم جدول را بر عهده دارند .

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم  شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

دیدگاه