تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

تیم فوتبال بانوان شیراز در لیگ برتر ماندنی شد

  • 13 آذر 1399 - 7:31
تیم فوتبال بانوان شیراز در لیگ برتر ماندنی شد

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و ضرب‌الاجل تعیین شده از سوی فدراسیون، تکلیف تیم فوتبال بانوان فارس که با نام زاگرس شیراز فعالیت می کرد،مشخص شد و این تیم تحت پوشش باشگاه شهدای قشقایی شیراز درآمد.

رییس هیات فوتبال فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فرصتی که فدراسیون تعیین کرده بود و به باشگاه زاگرس هم اعلام کردیم، باشگاه به دلیل مشکلات مالی نتوانست حمایت خود را از تیم فوتبال بانوان ادامه دهد و مدارک هم به فدراسیون ارسال نشد.

غلامعلی هنرپیشه ادامه داد: مجبور شدیم تیم را به باشگاه قشقایی واگذار کنیم ضمن اینکه آنها از قبل درخواست داده بودند اما منتظر باشگاه زاگرس بودیم.

ی افزود: باشگاه زاگرس شیراز طی این دو سالی که تیم در اختیار آنها بود خوب حمایت کردند و از قاسم فصحت مدیر عامل و  امیر مقیمی قائم مقام این باشگاه نیز تقدیر می کنیم.

هنرپیشه ادامه داد: بازی هفته نخست تیم قشقایی شیراز در لیگ برتر بانوان به عنوان بازی معوقه این تیم محسوب شد و در هفته دوم چهاردهم آذرماه در انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر می رود.

مسوول سازمان لیگ  فدراسیون ششم آذرماه به ایرنا گفته بود: با رایزنی غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال فارس یک فرصت طلایی دیگر تیم بانوان فارس دادیم.

گلاره ناظمی افزود: با وجود اینکه مسابقات از هفتم آذرماه آغاز می شود اما به تیم زاگرس فرصت دادیم تا شنبه هشتم آذرماه مدارک خود را به فدراسیون ارسال کند در غیر این صورت نماینده فارس به دسته یک سقوط خواهد کرد.

همچنین قائم مقام باشگاه زاگرس شیراز هم ششم آذرماه به ایرنا گفته بود:  باید از ضرب الاجلی که فدراسیون در اختیار ما گذاشته است نهایت بهره را ببریم هر چند فدراسیون فرصت های زیادی داده است اما مشکلات مالی موجب شده است به تکاپو بیفتیم تا سهمیه از بین نرود.

امیر مقیمی ادامه داد: قاسم فصحت مدیر عامل باشگاه اعلام کرده است دیگر توان پرداخت هزینه های سنگین  تیمداری را ندارم و دیگر نمی توانم از حق همسر و فرزندانم بگذرم.

وی ادامه داد: به امید آن بودیم که شهرداری به ما کمک کند اما به دلیل منع قانونی منصرف شدند با این حال حیدر اسکندرپور شهردار شیراز گفته است می توانم هزینه خوابگاه ، زمین چمن، هزینه غذا و اتوبوس داخل شهر تامین کنم.

مقمیمی گفت: شورای شهر شیراز گفته است مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کمک می کنم اما تنها مشکل ما ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان و هزینه های سفر بیرون از استان است که هزینه زیادی دارد.

با توجه به فرصتی که فدراسیون داده بود هیات فوتبال فارس با مدیران تیم قشقایی وارد مذاکره شد و آنها قبول کردند تا تیم فوتبال بانوان فارس را در مسابقات لیگ برتر حمایت کنند.

شهرداری بم ، سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی در گروه اول مسابقات لیگ برتر بانوان قرار دارند ، همچنین  تیم های  قشقایی شیراز ،وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام ،نماینده بوشهر هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیدگاه