سرمربی تیم قشقایی شیراز: مقابل آرمان گهر سیرجان مستحق شکست نبودیم

  • 10 آذر 1399 - 6:46
سرمربی تیم قشقایی شیراز: مقابل آرمان گهر سیرجان مستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز اعلام کرد : بازیکنان جوان ما مقابل تیم پر مهره و با تجربه آرمان گهر سیرجان خوب بازی کردند و مستحق شکست نبودند.

به گزارش ایرنا، داریوش هرمزی یکشنبه شب پس از شکست تیمش مقابل حریف در جمع خبرنگاران گفت: در حالی که خوب بازی کرده بودیم اما بر روی غفلت و بی تجربگی گل خوردیم، زیرا تیم ما جوان است و نیاز به زمان دارد تا همان تیمی که می خواهیم بشویم.

وی ادامه داد: تیم ما برای این فصل از مسابقات نسبت به سال گذشته کاملاً تغییر کرده است و در این بازی هم توپ های ما تبدیل به گل نشد اگر این اتفاق اتفاده بود با اختلاف زیادی می بردیم، اما به تیم حریف تبریک می گویم.

هرمزی با بیان اینکه تیم حریف تنها یک فرصت داشت و آن هم تبدیل به گل کرد، بیان داشت: آنها از تجربه خود به خوبی استفاده کردند و پس از اینکه گل زدند بازی را کنترل و دفاع کردند و این امر هم طبیعی است.

سرمربی تیم قشقایی افزود: نیمه دوم بسیار متفاوت بودیم و سوار بر بازی منتهی گل نزدیم ضمن اینکه بازیکنان ما نباید از برد مغرور و از شکست هم نا امید شوند چون راه زیادی در پیش داریم.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و آرمان گهر سیرجان از هفته دوم مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود آرمان گهر پایان یافت.

با پایان هفته دوم تیم قشقایی با ۳ امتیاز در رده نهم و آرمان گهر هم با همین تعداد امتیاز در رده هفتم است.

تیم های پارس جم جنوبی و استقلال اهواز هم با ۶ امتیاز در رده اول و دوم جدول جای دارند.

همچنین دیدار تیم های فجر شهید شیراز و شهرداری آستارا قرار است دوشنبه دهم آذرماه در شهر آستارا برگزار شود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را در سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و دو تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

دیدگاه