قشقایی شیراز و حسرت فرصت‌های از دست‌رفته مقابل آرمان گهر

  • 09 آذر 1399 - 18:45
قشقایی شیراز و حسرت فرصت‌های از دست‌رفته مقابل آرمان گهر

تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز مقابل آرمان گهر سیرجان شکست خورد و حسرت فرصت های از دست رفته برای این تیم باز هم تکرار شد.

به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته دوم مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان عصر شنبه در یک هوای بارانی در ورزشگاه پارس شیراز بر گزار شد تیم میزبان با نتیجه یک صفر مغلوب حریف خودشد و سه امتیاز حساس خانگی را از دست داد.

شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی که در هفته نخست تیم ملوان را در خانه اش شکست دادند با انگیزه زیادی وارد بازی شدند اما عدم دقت در نزد بازیکنان این تیم که اکثراً جوان هستند موجب شد تا آرمان گهر سیرجان که از چندین بازیکن خوب و با تجربه سود می برد به راحتی سه امتیاز را با خود به سوغات ببرد.

بازی این ۲ تیم در نیمه نخست متعادل بود و تا پیش از به ثمرسیدن گل میهمان خطری روی دروازه های هر دو تیم ایجاد نشد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

تا اینکه در دقیقه ۴۱ بر روی غفلت مدافعان قشقایی، اسیر ضد حمله شدند و دروازه این تیم نیز با ضربه شاهین شفیعی باز شد تا کار میزبان سخت شود و در ادامه نیمه نخست هم اتفاقی رخ نداد و میهمان با شادمانی به رختکن رفت.

در نیمه دوم تیم میهمان که به خواسته خود رسیده بود با تدابیر دفاعی به میدان امد تا ازگل زده خود به خوبی محافظت کند و انها بر روی ضد حمله ها برنامه داشتند تا به گل دو م برسد اما بازیکنان تیم قشقایی اجاز ندادند انها به خواسته خود برسند.

فرصت هایی که یکی پس از دیگری از دست رفت

هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم فشار تیم قشقایی هم بیشتر می شد اما بی دقتی و بعضاً عجله کردن در ضربات آخر موجب شد تا فرصت های زیادی از دست برود.

بهترین فرصت تیم قشقایی زمانی رقم خورد که مهاجم این تیم یک بخت مسلم گلزنی در مصاف تک به تک با دروازبان آرمان گهر از دست داد تا آه از نهاد نیمکت نشینان تیم قشقایی در نیمه دوم بلند شود.

تمرین گلزنی

تعویض های سرمربی تیم قشقایی هم برای تغییر نتیجه اثر نداشت زیرا بازیکنان این تیم به ویژه مهاجمان باید بیشتر تمرین گل زنی کنند زیرا فرصت های زیادی ر ا از دست دادند.

سرانجام این بازی با وجود برتری توپ و میدان تیم میزبان در نیمه دوم اما در نهایت این تیم میهمان بود که از تنها فرصت خود در این بازی استفاده کرد و با دست پر شیراز را ترک کرد.

مرتضی حسین زاده بازیکن تیم آرمان گهر با دریافت کارت زرد دوم در دقایق پایانی بازی از زمین اخراج شد.

با پایان هفته دوم تیم قشقایی با ۳ امتیاز در رده نهم و آرمان گهر هم با همین تعداد امتیاز در رده هفتم است.

تیم های پارس جم جنوبی و استقلال اهواز هم با ۶ امتیاز در رده اول و دوم جدول جای دارند.

همچنین دیدار تیم های فجر شهید شیراز و شهرداری آستارا قرار است دوشنبه دهم آذرماه در شهر آستارا برگزار شود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را در سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و دو تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

دیدگاه