باشگاه فجر سپاسی در نبود سرمربی با کادر فنی کار را ادامه می‌دهد

  • 29 آبان 1399 - 9:21
باشگاه فجر سپاسی در نبود سرمربی با کادر فنی کار را ادامه می‌دهد

قائم مقام باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد: پس از جدایی داوود مهابادی سرمربی این تیم، با دیگر اعضای کادر فنی کار را دنبال خواهیم کرد.

عباس زارع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت:  مدیر عامل باشگاه روز گذشته با اعضای کادر فنی باشگاه قرارداد بست و قرار بود امروز هم با داوود مهابادی سرمربی قرار داد ببندند که خبر رسید او در تهران با تیم ملی جوانان به توافق رسیده است.

چهارشنبه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اعلام کرد: داوود مهابادی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شده است.

فجری ها که در آستانه شروع مسابقات فوتبال دسته اول بودند و چهار روز فرصت داشتند ، غافلگیر شدند.

قائم مقام باشگاه فجر سپاسی گفت: قرار بود با سرمربی تیم و کادر فنی باشگاه قرار داد امضا کنیم اما مدیرعامل باشگاه به دلیل بیماری کرونا مجبور شد ۱۸ روز از باشگاه دور باشد.

زارع در پاسخ به این پرسش  که مگر شما در جریان جدایی سرمربی تیمتان نبودید، اعلام کرد : پس از اردوی تهران همه چیز مهیای بسته شدن قرارداد با کادر فنی باشگاه بودیم و در حالی که با سرمربی تیم هیچ مشکل مالی نداشتیم نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این تیم را ترک کرد ضمن اینکه چند ماه پیش مهابادی گفت قرار است به تیم ملی جوانان بروم.

قائم باشگاه فجر گفت: هم اینک این اتفاق افتاده است و طی نشستی که با مدیر عامل باشگاه داشتیم مقرر  شد با کادر فنی بازی پیش رو را در صورتی که لغو نشود دنبال کنیم و سپس برای انتخاب سرمربی تیم تصمیم بگیریم.

مهابادی : قرار شده از طریق سایت فدراسیون فوتبال حرف بزنیم

داود مهابادی که اینک سرمربی تیم ملی جوانان شده گفت: طبق قراری که با فدراسیون فوتبال داشته ایم قرار شد صحبت ها از طریق سایت فدراسیون فوتبال انجام شود.

وی در مصاحبه با ایرنا ادامه داد : بحث تیم ملی نسبت به باشگاه و پول اولویت دارد از این رو تیم ملی جوانان را انتخاب کردم.

وی درباره جدایی ناگهانی خود از باشگاه فجر اظهار نظری نکرد.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار است از دوم آذرماه ۹۹ در شهرهای مختلف آغاز شود و در نخستین هفته، تیم فجر در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه می رود و تیم قشقایی هم در همین روز میهمان تیم ملوان انزلی است که محل برگزاری این بازی به دلیل محرومیت تیم ملوان از یک بازی خانگی هنوز مشخص نشده است.

 در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم  شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد.

دیدگاه