تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

وضعیت تیمهای فوتسال بانوان فارس نامعلوم است

  • 05 آبان 1399 - 12:49
وضعیت تیمهای فوتسال بانوان فارس نامعلوم است

دروازه‌بان شیرازی تیم ملی فوتسال بانوان اعلام کرد: وضعیت تیم های فوتسال بانوان فارس در لیگ برتر کشور همچون پارس آرا و پویندگان صنعت فجر شیراز مبهم و نامعلوم است.

هانیه فرهادی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از وعده های محقق نشده، خسته شده ایم و بازیکنان شیرازی انقدر بی مسئولیتی دیده اند که همگی در حال کوچ کردن از این استان هستند.

وی اضافه کرد: دیگر هیچ بازیکنی حاضر به مجانی بازی کردن در تیم های از نفس افتاده شیرازی نیست و از مدیرکل ورزش و جوانان فارس و هیات فوتبال این استان می خواهیم فکری اساسی کنند.

پاداش نخواستیم ، حداقل توجه کنید

بازیکن تیم صنعت فجر شیراز با بیان اینکه تنها ملی پوش فوتسال بانوان فارس هستم که عنوان قهرمانی آسیا را در کارنامه دارم ، بیان داشت: با تیم ملی، قهرمان آسیا شدم اما نه تنها به من پاداشی ندادند، بلکه حتی پیام تبریکی هم دریافت نکردم از این رو می گویم پاداش نخواستم، حداقل توجه کنید.

فرهادی تاکید کرد: چهار فصل با تیم صنعت فجر  قرار داد سفیدامضا کردم زیرا تیم شهرم به من احتیاج داشت اما واقعا از این حجم بی توجهی خسته شده ایم.

وی گفت: مسوولان تیم های پارس آرا و پویندگان صنعت فجر فکر تیم داری در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را از سر خود بیرون کرده اند زیرا آنها هم انتظار حمایت از سوی مسوولان ورزش دارند و این پرسش مطرح می شود که چرا استان فارس با این همه استعداد و سرمایه نباید حرفی در کشور برای گفتن داشته باشند.

این بازیکن ملی پوش ادامه داد: چندین سال است که بازیکنان شیرازی چه در فوتبال و چه در فوتسال در کشور می درخشند و این بدان معناست که از نظر فنی و نبوغ استعداد در کشور حرف های زیادی برای گفتن داریم اما در شهرخودمان غریبه هستیم و باید به فکر آینده ما هم باشند.

تیم های صنعت فجر و پارس آرای شیراز ۲ نماینده فوتسال بانوان فارس در لیگ برتر هستند که در رقابت های لیگ فصل گذشته به ترتیب در رده نهم و دهم لیگ برتر ۱۲ تیمی قرار گرفتند .

به دلیل شیوع بیماری کرونا هنوز زمان برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در فصل جدید مشخص نشده است. 

دیدگاه