تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

تشکیل “ستاد صعود به لیگ برتر” در شیراز

  • 27 مهر 1399 - 9:04
تشکیل “ستاد صعود به لیگ برتر” در شیراز

رئیس هیئت فوتبال شیراز با بیان اینکه طی چندسال گذشته، بالاترین مقام‌های سیاسی، مدیریتی و اجرایی فارس، مسئولان ورزش و جوانان استان و شورای شهر شیراز و … بر ضرورت داشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال تاکید دارند، خواستار تشکیل ستادی با عنوان “صعود به لیگ برتر” در شیراز شد.

کاووس عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: نمایندگان مجلس در فارس هم تا پیش از اینکه انتخاب شوند، وعده حمایت از تیم‌های فوتبالی شیراز می‌دهند و دم از مسائل ورزش و خصوصا فوتبال می‌زنند؛ اما حالا در فاصله یک ماه مانده به آغاز رقابت‌ها هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. 

رئیس هیئت فوتبال شیراز خاطرنشان کرد: جای تعجب است که مسئولان این شهر نمی‌دانند که صعود یک تیم به لیگ برتر چقدر شادی و نشاط برای مردم به ارمغان می‌آورد یا نمی‌دانند حضور تیم‌های بزرگ کشور در شیراز، چقدر می تواند رونق اقتصادی به همراه داشته باشد؟ یا نمی‌دانند حضور تماشاگران شیرازی و غیرشیرازی در استادیوم باعث افزایش گردش مالی در حوزه‌های مختلف خواهد شد؟ 

عباسی از مسئولان خواست تا دست از شعار بردارند و کمی هم وعده‌های خود را عملی کنند و ادامه داد: مردم فارس علی‌رغم مشکلات اقتصادی، در آستانه افسردگی هستند. ما در شیراز بزرگترین ورزشگاه را داریم اما دریغ از یک تیم در لیگ برتر که بتوانیم از این پتانسیل بزرگ، استفاده لازم را ببریم!

او افزود: ما باید بستری فراهم کنیم که از باشگاه‌ها برنامه بخواهیم و در ازای کمک‌هایی که از طریق “ستاد صعود به لیگ برتر” به باشگاه‌ها می‌شود، از آنها پاسخ بخواهیم در برابر نتایجی که کسب می‌شود. 

رئیس هیئت فوتبال شیراز با تاکید بر اینکه تا همدلی ایجاد نشود، شاهد صعود یک تیم در لیگ برتر نخواهیم بود، گفت: کارخانجات بزرگی در فارس فعالیت دارند که حاضر هستند اسپانسر تیم‌های تهرانی شوند و این کمک را از تیم‌های شهرستانی خود دریغ می‌کنند و این نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد. 

عباسی تاکید کرد: نیاز است که افکارمان را عملیاتی و از شعار دادن عبور کنیم. باید مسئولان ما بپذیرند که ویترین ورزش هر استان، تیم‌های لیگ برتری فوتبالی است. حالا مسئولان پاسخ دهند که آیا این استان لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد یا خیر؟

او ابراز امیدواری کرد که مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این راه پیش قدم شود تا شاهد تشکیل ستاد مورد نظر در آینده نزدیک باشیم.

به گزارش ایسنا، با تعویق دو هفته‌ای مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، این رقابت‌ها از ۲۶ آبان ماه آغاز خواهد شد و تیم‌ها حدود یک ماه برای آماده سازی فرصت دارند. 

تیم‌های فجرشهید سپاسی و قشقایی نمایندگان شیراز در رقابت‌های موسوم به جام آزادگان هستند.

دیدگاه