تساوی فجر در بازی خانگی

  • 17 تیر 1399 - 12:32
تساوی فجر در بازی خانگی

فجر شهید سپاسی شیراز دور جدید رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور را با باخت خارج از خانه آغاز کرد و با تساوی در بازی خانگی ادامه داد.

به گزارش ایسنا، تیم فجر شهید سپاسی شیراز، شامگاه دوشنبه در مقابل تیم خوشه طلایی ساوه، نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد، اگرچه در این بازی ۶ بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت همراه نداشت و در نیمه دوم نیز با ۱۰ نفره شدن، بیشتر به کنترل و حفظ نتیجه بازی فکر کرد. این تیم اکنون با ۳۷ امتیاز در رده نهم جدول رقابتهای لیگ یک قرار دارد.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه، در پایان این بازی، حساسیت بالای این روزهای لیگ یک را عاملی مهم در مطلوب نبودن کیفیت بازی با فجر شهید سپاسی اعلام کرد.

محسن عاشوری با قبول اینکه تیمش در مقابل فجر نتوانست موقعیت گلزنی زیادی ایجاد کند، بازی ۲ تیم را برابر ارزیابی و مساوی را بهترین نتیجه دانست.

او در عین حال مدعی بود که تیمش امکان زدن گل دوم را داشت اما غافلگیر شد و یک گل دریافت کرد تا با یک امتیاز شیراز را ترک کند.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز، بازی مقابل خوشه ساوه را سنگین ارزیابی و خاطرنشان کرد که بازیکنانش امکان برد مقابل تیم مدعی صعود به لیگ برتر را داشتند.

داوود مهابادی گل تیم خوشه طلایی ساوه را براثر یک حادثه دانست و با بیان اینکه نیمه دوم فجر بر بازی سوار بود و فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت، بی دقتی را عامل از دست رفتن موقعیت‌ها اعلام کرد.

مهابادی ۱۰ نفره شدن تیمش را یکی از دلایل تاثیرگذار بر روند بازی دانست و گفت: با این شرایط ناگزیر بودیم بازی را کنترل کنیم و به یک امتیاز قانع شویم.

سرمربی فجر شهید سپاسی حق این تیم در بازی مقابل ریحان البرز را باخت ندانست و مدعی بود که داور ۲ پنالتی برای این تیم نگرفت و داوری ضعیف بود.

دیدگاه