اعتراض مدیرعامل فجر سپاسی به از سرگیری مسابقات

  • 17 اردیبهشت 1399 - 10:10
اعتراض مدیرعامل فجر سپاسی به از سرگیری مسابقات

رسول فلاح گفت: در صورتیکه مسئولان در این شرایط حساس نسبت به برگزاری بازی‌ها پافشاری کنند ما در مسابقات باقی مانده شرکت نخواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز گفت: پیشنهاد می‌دهم که برای برگزاری مسابقات نظرات ستاد مقابله با کرونا استان‌ها نیز گرفته شود که آیا شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا است و تجهیزات پزشکی برای اینکه سلامت مردم، بازیکنان و سایر عوامل را تضمین کند وجود دارد.

او ادامه داد: باشگاه‌های لیگ یکی فوتبال ایران هیچ کدام از لحاظ پزشک و تجهیزات پزشکی به صورت مطلوب تامین نیستند تا در این مواقع حساس بتوانند حمایت بهداشتی خوبی از بازیکنان و عوامل اجرایی تیم‌ها داشته باشند.

رسول فلاح افزود: از ستاد مقابله با کرونا در ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال تقاضا دارم تا نظرات باشگاه‌ها را نیز در خصوص ادامه یا عدم ادامه مسابقات دریافت کنند چرا که فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد، حال نمی‌دانم چه اتفاقاتی پشت پرده است که می‌خواهند ادامه مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کنند.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اظهارداشت: سلامتی بازیکنان و مردم برای ما مهم و وضعیت ما در جدول مشخص است و اگر شرایط به اینگونه باشد و بخواهند به هر قیمتی در این شرایط حساس بازی‌ها را برگزار کنند و نسبت به برگزاری مسابقات پافشاری کنند ما در مورد خودمان تصمیم خواهیم گرفت و از ادامه مسابقات انصراف می‌دهیم و شرکت نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: از سایر باشگاه‌ها که خواهان تعطیلی کامل مسابقات هستند تقاضا دارم که آن‌ها نیز در صورت ادامه مسابقات در این شرایط حساس، در این رقابت‌ها شرکت نکنند.

دیدگاه