تیم زاگرس شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان باقی ماند

  • 08 تیر 1398 - 8:39
تیم زاگرس شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان باقی ماند

تیم زاگرس شیراز درهفته پایانی رقابت‌های فوتبال برتر بانوان کشور با وجود شکست سنگین برابر ملوان بندر انزلی در لیگ برتر باقی ماند.

در این بازی که شامگاه پنجشنبه ۶ تیر در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد تیم زاگرس با نتیجه سنگین پنج بر یک بازی را در خانه خود به ملوان واگذار کرد.

تنها نماینده فارس درلیگ برتر خیلی خوش شانس بود که رقیب انتهای جدولی خود، آذرخش تهران در هفته پایانی به مصاف تیم نایب قهرمان لیگ، شهرداری سیرجان رفت تابا شکست این تیم حکم به بقای تیم زاگرس شیراز داده شود.

لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی این فصل خود را پشت سر گذاشت که تیم زاگرس شیراز با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود، کمبود بازیکنان باتجربه، کوچ چند نفر از بازیکنان خوب فارس به سایر تیم‌های کشور، نداشتن منابع مالی مشخص و بسیاری از مشکلات دیگرهمه دست به دست هم دادند تا نماینده فارس در لیگ برتر با کارنامه‌ای ضعیف به کار خود پایان دهد.

این تیم از ۲۲ بازی برگزار شده، سه برد، سه تساوی و ۱۶ باخت کسب کرد که آماری بسیار نگران کننده برای این تیم شیرازی است.

زدن تنها ۱۰ گل و ۹۱ گل خورده و تفاضل منهای ۸۱ گل کارنامه بسیار ضعیفی است که شاگردان نگین پاکدل سرمربی تیم که چاره‌ای جز ساختن با این جوانان نداشت، از خود به جای بگذارند.

هیأت فوتبال فارس که معلوم نیست بر چه اساسی رتبه سوم کشور را کسب کرده در حالی که کارنامه خوبی ندارد، باید هم اینک که شانس با تیم زاگرس شیراز یاری کرد و در لیگ برترماند، فکر اساسی برای تنها نماینده فارس در لیگ برتر فوتبال بکند نه اینکه بگذارند به هنگام شروع بازی‌ها تیم را تشکیل بدهند.

با پایان یافتن لیگ برتر فوتبال بانوان تیم شهرداری بم با ۶۴ امتیاز از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد، تیم شهرداری سیرجان با ۵۷ و تیم سپاهان اصفهان هم با ۴۳ امتیاز دوم و سوم شدند.

تیم زاگرس شیراز با ۱۲ امتیاز رده دهم را به خود اختصاص داد و تیم‌های آذرخش تهران و سپیدار قائم شهر هم با قرار گرفتن در رده یازدهم و دوازدهم با لیگ برتر فوتبال خدا حافظی کرده و به لیگ یک سقوط کردند.

در رقابت‌های فوتبال برتر بانوان کشور ۱۲ تیم شرکت داشتند و پس از انجام ۲۲ بازی به کار خود پایان دادند.

دیدگاه