درگیری خونین در دربی «خونه به خونه» و «نساجی مازندران»

  • 24 اسفند 1395 - 6:08
درگیری خونین در دربی «خونه به خونه» و «نساجی مازندران»

درگیری هواداران در دربی مازندران در لیگ دسته اول باعث شد تا ادامه بازی متوقف شود.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص این بازی که دوشنبه ۲۳ اسفند برگزار شد، گفت:‌ نساجی در دقایق ابتدایی توانست گل نخست را به ثمر برساند و در دقیقه ۴۰ پژمان نوری گل تساوی را به ثمر رساند. پس از این گل هواداران نساجی نتوانستند این نتیجه را بپذیرند و یکی دو تماشاگر آن‌ها به داخل زمین آمدند که با مداخله نیروی انتظامی و نیروهای برقراری نظم، این هواداران ساماندهی شدند و هیچ گونه خسارتی پیش نیامد. نیروهای انتظامی و برقراری نظم با توجه به وسایلی که داشتند، وظیفه داشتند که این جو را آرام کنند. در نتیجه یکی دو نفر تماشاگران آسیب دیدند که آسیب آن‌ها جدی نبود و با درمانی سرپایی برطرف شد. آن‌ها با اورژانس سریعا به مرکز درمانی فرستاده شدند و نیروی انتظامی توانست اوضاع را تحت کنترل قرار دهد.

حسین‌زاده افزود: موضوع اگر ادامه پیدا می‌کرد، شاهد اتفاقات ناگوارتری بودیم و با تصمیمی که فدراسیون گرفت، این بازی به روزهای آتی موکول شد. کادر فنی و بازیکنان دو تیم نیز مسئولانه عمل کردند و تحریکی از سوی دو تیم دیده نشد.  طبیعی است که وقتی تیمی گل می‌خورد، هوادارانش ناراحت شوند اما با عملکرد بموقع نیروی انتظامی، آرامش به ورزشگاه بازگشت و اتفاقات فیصله داده شد و هوداران و بازیکنان قائم‌شهری به سلامتی از شهرستان خارج شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران درباره شایعه فوت دو تن از تماشاگران این بازی تصریح کرد: من این خبر را تکذیب می‌کنم و تاکید می‌کنم که فقط دو هوادار آسیبی جزئی دیده بودند که با عملکرد سریع کادر پزشکی، مشکلات آن‌ها برطرف شد.

دیدگاه